  • Data: 2013-08-24 12:41:47
    Temat: Re: Windows Phone - pierwsze wrazenia
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Powinien otrzymac kod bledu i dzialac dalej. Bez znajomosci pozycji.
    > Jesli to nie jest podstawa jego dzialania, to nie powinno mu to
    > przeszkadzac.

    A jak jest podstawą ? Mnie się widzi, że te programy z reguły czynią pożytek
    z uprawnień jakie uzyskały. Jak jakiś identyfikuje urządzenie, to
    identyfikuje choć z punktu widzenia użytkownika to nie jest podstawowa
    funkcjonalność. Jak identyfikuje użytkownika ... , jak określa jego
    lokalizację, ... itd. Przede wszystkim z góry nie wiadomo czy dana
    funkcjonalność nie jest krytyczna, że można jej nie zaakceptować.

    > No i te mozliwosci w Androidzie sa, tylko ze w wydaniu Googla - poza
    > kontrola uzytkownika. Ktory podobnie jak w WP moze sie zgodzic na
    > wszystko - lub nie otrzymac nic.

    To w linuksie. W androidzie raczej niczego takiego nie ma chyba, że właśnie
    jako jakieś klony oryginalnego czy jego rozszerzenia. Nie bardzo wiem o
    nich. Jakieś firewalle są, niewykluczone, że dokładnie to, co Ty chcesz
    robią. Nie sądzę by robiły to, co ja chcę, że np podają nieco inną
    lokalizację niż faktyczna.