  • Data: 2013-08-24 13:49:08
    Temat: Re: Windows Phone - pierwsze wrazenia
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-24 13:20, Artur Maśląg pisze:

    > Nie ma z tym najmniejszych problemów i nie jest kradziony.

    No to objaśnij proszę jak chłopu kawę na ławę:
    Linux jest na GNU GPL, która zakłada, że każdy produkt pochodny musi być
    też na GNU GPL. Dlaczego więc Andek i apki z G.Play nie są Open Source?
    (No - Apki mogą, nie przeczę. Ale jakoś nie dowidzę apek Open Source.
    Wszystko przechwytuje Google Play.)

    (Pytam, bo nie wiem)

    Mój poprzedni Andek (2.2) po zalogowaniu się telnetem na localhost na
    pytanie uname odpowiadał linux ... 2.6.32

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.