  • Data: 2013-08-23 18:13:37
    Temat: Re: Windows Phone - pierwsze wrazenia
    Od: qrt <...@i...jakis> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 23 Aug 2013 16:37:17 +0200, atm napisał(a):

    > Jeszcze kilka slow o aplikacjach, niestety nie jest z tym dobrze.
    > Wczoraj szukalem aplikacji Pocket, brak wersji oficjalnej sa zamienniki
    > nieoficjalne ale z ich dzialaniem roznie bywa.
    > Druga, prosty notatnik. Wczesniej uzywalem Catch ale jako ze zwijaja ten
    > projekt znalazlem dwie fajne alternatywy: Springpad i MobisleNotes. W
    > przypadku pierwszej znow brak wersji oficjalnej sa zas nieoficjalne,
    > drugiej nie znalazlem. Przypomina mi to kombinowanie z Symbianem, tyle
    > ze w przypadku WP rynek bedzie sie rozwiajal co cieszy.

> [...]

    sa aplikacje do tego ale myk jest gorszy - z poziomu np maila nie da sie
    wysłać załącznika innego niż zdjęcie.
    Sa aplikacje które umożliwają przegladanie zawartości karty (np. Pocket
    File manager) ale Plików i tak nie widać! Oglądasz tylko katalogi (ponoć
    ograniczenie API)

    Ten Pocket File manager moze za to robić co chce w swoim własnym katalogu
    (local storage) idaje możliwość wysyłania [plików tam znajdujących sie
    mailem ale wymaga on skonfigurowania własnego serwera SMTP.

    Jedyną możliwościa dostępu i współdzielenia plików jest korzystanie ze
    skydriva.

    także tutaj to porażka po całej linii.