  • 1. Data: 2009-11-01 13:32:26
    Temat: Windows Mobile programowy niezbędnik
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Witam.

    Czy byłby ktoś tak miły i dobry i podał kilka programów co można
    sklasyfikować jako niezbędnik. Chodzi też o takie, które są uważane za
    najlepsze w danej kategorii (płatne czy nie, bez różnicy).

    Na mój wybór padł na :)
    eksplorator plików - Total Commander
    nawigacja - Automapa
    przeglądarka - Operka

    W szczególności zależy mi na:
    - terminarzu, kalendarzu (jest lepszy od windosowskiego?)
    - managerze profilów (automatyczne zmiany - czasowe, wg zapisanych spotkań)
    - odtwarzaczu mp3 (dużo formatów i dobra jakość)
    - odtwarzaczu filmów (dużo formatów i dobra jakość)
    - pogodzie
    - budziku
    - blokerze numerów połączeń i smsów
    - słowniku ang/pol pol/ang i wyrazów obcych

    Ktoś ma jakiś programik co uważa za niezbędny?

    Z góry podziękowąć ogromnie ;)

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 2. Data: 2009-11-01 14:50:04
    Temat: Re: Windows Mobile programowy niezbędnik
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Na mój wybór padł na :)
    > przeglądarka - Operka

    Ta, tylko jak nauczyc nowa opere mini zeby umiala sie laczyc takze przez
    WiFi ?

    > Ktoś ma jakiś programik co uważa za niezbędny?

    Programy z serii SPB w tym SPB Mobile Shell 3,5 PL

    pozdrawiam, Leszek

  • 3. Data: 2009-11-01 14:56:30
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 1 Nov 2009 15:50:04 +0100, cpt. Nemo napisał(a):

    > Ta, tylko jak nauczyc nowa opere mini zeby umiala sie laczyc takze przez
    > WiFi ?

    1. Pod WinMo jest Opera Mobile, nie trzeba się babrać w operę mini
    2. programów pod WinMo się nie uczyć łączenia, one korzystają z aktywnego
    połączenia systemowego. Włącz Wifi, skonfiguruj połączenie, to się połączy
    przez Wifi

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2009-11-01 15:06:26
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    To napisz teraz też coś o programach.. nie bądź zgred ;)

  • 5. Data: 2009-11-01 15:19:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 1 Nov 2009 16:06:26 +0100, Piotr M napisał(a):

    > To napisz teraz też coś o programach.. nie bądź zgred ;)

    Ja mam większość tego co jest mi potrzebne wbudowane w system, oprócz
    TomToma, więc nie ma za bardzo co opisywać. Dla mnie istotne są dane w tym
    systemie, a nie mozliwości instalacji brandzlomatów.
    W tym i dane w TomTomie, co niestety dyskwalifkuje Androida, mimo, że
    próbowałem tego parę tygodni używać.
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 6. Data: 2009-11-01 16:24:52
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Piotr M pisze:

    > - odtwarzaczu filmów (dużo formatów i dobra jakość)
    Tcpmp
    > - pogodzie
    > - budziku
    > - blokerze numerów połączeń i smsów
    > - słowniku ang/pol pol/ang i wyrazów obcych
    Mdict+bazy. najbardziej rozbudowany darmowy słownik, a baz ( pol-angl,
    niem pol słownik wyr obcych) jest od groma

    > Ktoś ma jakiś programik co uważa za niezbędny?
    latarka?
    Dlamnie niezbędnie jest szybkie uruchamianie programów, tak zeby
    całkowicie olać start, programy... - dla wszystkeiego co startuje
    częsciej niż raz w tygoniu. nawet do apointmenta i smsa tak mozesz
    zrobić. Tyle ze do tego potrzebujesz jakiś "launcher"

    http://www.freewarepocketpc.net/

    ToMasz

  • 7. Data: 2009-11-01 17:01:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 01 Nov 2009 17:24:52 +0100, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > częsciej niż raz w tygoniu. nawet do apointmenta i smsa tak mozesz
    > zrobić. Tyle ze do tego potrzebujesz jakiś "launcher"

    Od tego najlepsze jest touchflo :-)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 8. Data: 2009-11-01 17:58:24
    Od: W <a...@o...pl>

    Piotr M wystukał, co następuje:

    > Na mój wybór padł na :)
    > eksplorator plików - Total Commander

    systemowy mi starcza

    > przeglądarka - Operka

    Na htc tytn niestety opera mobile ma za mało pamięci więc używam opery mini,
    chodzi sprawnie, bezpośredni skrót do uruchamiarki (*)

    > W szczególności zależy mi na:
    > - terminarzu, kalendarzu (jest lepszy od windosowskiego?)

    standardowy jest ok, jako nakładkę mogę polecić TodayAgenda (tiews.info) -
    dostajesz spis zadań/zdarzeń z kalendarza na ekranie today (imho cholernie
    wygodne)

    > - managerze profilów (automatyczne zmiany - czasowe, wg zapisanych
    > spotkań)

    g-profile (http://www.ageye.de/) -- imho świetny (i darmowy, ). wnet ma
    pojawić się nowa wersja, która będzie już płatna

    - odtwarzaczu mp3 (dużo formatów i dobra jakość)

    Albo pocket player albo Nitrogen (ten drugi darmowy, ale nie ma scroblowania
    do last.fm)

    > - budziku

    g-alarm (http://www.ageye.de/) -- niestety wersje 2.x są już płatne, ale jak
    dobrze poszukasz to znajdziesz w internecie jeszcze darmową wersję 1.5.9 (o
    ile nie pomyliłem się z numerkiem :) )

    > Ktoś ma jakiś programik co uważa za niezbędny?

    - wktask -- do jako 'launcher' dla aplikacji
    - HomeScreen++ -- powiadomienia na ekranie today
    - QuickMenu -- zamiennim menu start (z listą aplikacji, możliwością
    wyłączania klawiszem OK, etc)
    - PocketDigitalClock -- zegarek ;]
    - QIP -- komunikator jabbera (jak chcesz multikomunikator z gadu to polecam
    palringo)
    - Mobipocket Reader -- czytnik ebooków z synchronizacją z aplikacją na PC
    - g-watch -- stoper
    - iContact -- zamiennik standardowej listy kontaktów
    - latarka o której już wspomniano (;
    - MyMobiler -- to sterowania PDA z komputera (mamy widok tego co na ekranie
    w okienku na PC)
    - NoData -- do tymczasowego włączania i wyłączania profili internetowych
    - PIM backup -- do robienia kopi zapasowych wszelakich danych z telefonu
    - SMSDRFix -- poprawia raporty (pobieranie danych osoby z książki, etc)

    To chyba większość tych użytecznych. Zaciekawić Cię może jeszcze:
    - SkinzSudoku -- ot, sudoku, ale nieźle zrobione ;]
    - Efficasoft Mobile Express -- program do zarządzania kontaktami i wysłania
    sms z PC (darmowy, lekki, nie-Outlook ;] )

  • 9. Data: 2009-11-01 19:20:17
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Każdy ma swój niezbędnik, dzięki za Twój. Ja taki miałem na Symbiana i to
    była podstawa, w sensie bez tego po prostu ani rusz.
    WM też po jakimś czasie się zamula od instalowania i odinstalowania
    dziesiątków programów?

  • 10. Data: 2009-11-01 19:24:53
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2009-11-01 14:32, Piotr M pisze:
> [...]
    > sklasyfikować jako niezbędnik. Chodzi też o takie, które są uważane za
    > najlepsze w danej kategorii (płatne czy nie, bez różnicy).

    http://www.spbsoftwarehouse.com/products/pocketplus/ to i dodatki a
    będziesz miał wszystko czego potrzebujesz w WM. Do tego wszystko w
    wersji PL.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.