  • 1. Data: 2009-11-01 12:32:19
    Temat: simlock w Playu
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Co jest z tymi simlockami na modemy w Playu.
    Kiedys (chyba wiosne) ktos tu podal informacje ze zdejmuja bezplatnie -
    okazalo sie potem ze to hoax.
    Tzn. ze zasaadniczo zdejmuja, ale tylko abonamentowe.
    Z miesiac temu bylem w jakims punkcie Playa, to mi mowili ze zdejmuja
    bezplatnie wszytskim.
    Teraz znajoma (w innym miescie calkiem) chciala bezplatnie zdjac
    simlocka, bo jej sie abonament konczy - i w jakims punkcie Playa
    powiedziano jej, ze nie mam takiej mozliwosci. Podobno dzownila tez do
    infolinii Playa i to potwierdzili...
    Wiec jak to jest - zdejmuja bezplatnie czy nie? I na jakich zasadach?
    TA

  • 2. Data: 2009-11-01 13:33:20
    Temat: Re: simlock w Playu
    Od: "Marcin" <n...@n...de>

    Witam

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

> [...]
    > infolinii Playa i to potwierdzili...
    > Wiec jak to jest - zdejmuja bezplatnie czy nie? I na jakich zasadach?

    Takie przypadki sa juz znane:
    http://www.telix.pl/artykul/play-nie-przestrzega-wla
    snego-regulaminu-uslug?--aktualizacja--3,30897.html

    Cos w Playu jednak obsluga modemow kiepska.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2009-11-01 16:47:32
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    On 1 Lis, 13:32, T...@s...in.the.world wrote:
    > Witam,
    > Co jest z tymi simlockami na modemy w Playu.
    > Wiec jak to jest - zdejmuja bezplatnie czy nie? I na jakich zasadach?

    Kod do unlocka + flashu firmware na allegro 1,50zł.

    Nawet jeżeli ściągają bezpłatnie to szczerze mówiąc niechciałoby mi
    się jeździć po salonach, ścierać z personelem, zostawiać modem na xx
    dni/czekać aż z centrali przyślą kod.

  • 4. Data: 2009-11-01 17:01:54
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 1 Nov 2009 08:47:32 -0800 (PST), raz-dwa-trzy napisał(a):

    > Kod do unlocka + flashu firmware na allegro 1,50zł.

    A nie pomyliłeś się czasem o rząd wielkości?
    Bo nie widziałem taniej niż za 14,99.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-11-01 17:14:20
    Od: raz-dwa-trzy <i...@g...com>

    http://skocz.pl/dardd

  • 6. Data: 2009-11-01 19:23:50
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <3...@f...go
    oglegroups.com>,
    raz-dwa-trzy <i...@g...com> wrote:

    > http://skocz.pl/dardd

    Hm, faktycznie potanialo. Jeszcze kilka miesiect temu kosztowalo to 20
    EUR. czy jakos tak.

    TA

  • 7. Data: 2009-11-01 19:32:00
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    oglegroups.com>,
    raz-dwa-trzy <i...@g...com> wrote:

    > http://skocz.pl/dardd

    I nie rozumiem, dlaczego w takim razie te modemy Play wysyla do jakichs
    mitycznych serwisow w celu odblokowania?

    TA