  • 1. Data: 2009-11-01 19:08:04
    Temat: Samsung New PC Studio, czy to takie badziewie?
    Od: "counter" <j...@k...pl>

    Korzystam z tego programu we wspolpracy z telefonem C5212 Duoz. Nie da sie
    napisac dlugiego sms-s, w polu mam miejsce tylko na 160 znakow. Opcja
    redagowania MMS-ow wogole nie aktywna. Smsy wyslane wogole nie sa zapisywane
    w telefonie. Probowalem tez przeslac grafike do telefonu, nic z tego. Czy
    ten program nic nie potrafi czy wymaga jakiejs zaawansowanej konfiguracji.
    Swego czasu kozystalem z PCSyncManager dla chinskich telefonow, moglem mms-a
    utworzyc na kompie, dlugie smsy tez bez problemu.

  • 2. Data: 2009-11-01 21:33:45
    Temat: Re: Samsung New PC Studio, czy to takie badziewie?
    Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl>

    Użytkownik "counter" <j...@k...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > konfiguracji. Swego czasu kozystalem z PCSyncManager dla chinskich
    > telefonow, moglem mms-a utworzyc na kompie, dlugie smsy tez bez problemu.

    podziwiam cię, że w ogóle z tym guanem próbujesz walczyć.
    mnie to zniechęciło po dwóch uruchomieniach, i dałem sobie spokój z tym
    programem.

  • 3. Data: 2009-11-02 07:58:13
    Od: "counter" <j...@k...pl>

    > podziwiam cię, że w ogóle z tym guanem próbujesz walczyć.
    > mnie to zniechęciło po dwóch uruchomieniach, i dałem sobie spokój z tym
    > programem.

    Juz go odinstalowalem. Jakie sa dobre alternatywne programy tego typu,
    oczywiscie mam na mysli uniwersalne. Testuje Mobile Master, juz znacznie
    lepiej, ale co jeszcze polecacie?