  • 1. Data: 2009-11-01 11:49:52
    Temat: jak skopiowac sms-y ze starej Nokii do nowej?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    czy przy pomocy Nokia PC Suite mozna skopiowac sms-y [kiedys wysylane i
    otrzymywane] ze starej nokii do nowej ?
    jesli tak - w jaki sposob [co wyklikac]?

  • 2. Data: 2009-11-01 12:01:55
    Temat: Re: jak skopiowac sms-y ze starej Nokii do nowej?
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    Użytkownik 1634Racine napisał:
    > czy przy pomocy Nokia PC Suite mozna skopiowac sms-y [kiedys wysylane i
    > otrzymywane] ze starej nokii do nowej ?
    > jesli tak - w jaki sposob [co wyklikac]?

    Eksport do CVS,
    Import do CVS

  • 3. Data: 2009-11-01 16:50:58
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    Zmiana Nicka pisze:

    > Eksport do CVS,
    > Import do CVS

    tylko ze trzeba to robic przez nokia pc suite. ovi suite juz tego nie
    obsluguje :(

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 4. Data: 2009-11-01 18:07:16
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    --------------------^^^^^^^^^^^^^^

    > tylko ze trzeba to robic przez nokia pc suite. ovi suite juz tego nie
    > obsluguje :(

    :)

  • 5. Data: 2009-11-02 01:56:10
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    1634Racine in news:hcjtaf$evj$1@inews.gazeta.pl
    > czy przy pomocy Nokia PC Suite mozna skopiowac sms-y [kiedys wysylane i
    > otrzymywane] ze starej nokii do nowej ?
    > jesli tak - w jaki sposob [co wyklikac]?

    drodzy grupowicze - czy chociaz jedna osoba potrafi precyzyjnie odpowiedziec
    na moj root post, tak, jak o to prosilem, czyli o ALGORYTM, "od-do"?
    Mianowicie CO WYKLIKAC, czyli schemat operacji. Jak rolnikowi na szosie,zeby
    go nie rozjechalo.
    Sytuacja jest prosta, jak.

    TELEFON STARY
    sms1
    sms2
    sms3

    TELEFON NOWY
    esemes 1
    esemes 2

    Po operacji wynik ma byc taki:

    TELEFON NOWY
    esemes 1
    esemes 2
    sms1
    sms2
    sms3

    Pytanie 1:

    Co _dokladnie_ wyklikac w Nokia PC Suite, by tylko stare sms-y z telefonu
    _starego_ [nie caly backup, po co mi on] wyeksportowac do wlasciwego pliku ?

    Pytanie 2:

    Co _dokladnie_ wyklikac w Nokia PC Suite, by teraz z kolei ten plik
    zaimportowac do _nowego_ telefonu i aby importowane sms-y DOPISALY SIE
    do sms-ów juz istniejacych w nowym telefonie?