  • 1. Data: 2009-11-01 12:05:05
    Temat: Re: jak skopiowac sms-y ze starej Nokii do nowej?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 01 Nov 2009 13:01:55 +0100, Zmiana Nicka napisał(a):

    > Eksport do CVS,
    > Import do CVS

    A po co? PC Suite ma funkcje transferu wszystkich danych do nowego
    telefonu. SMS również

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 2. Data: 2009-11-01 12:08:07
    Od: Zmiana Nicka <z...@a...pl>

    Użytkownik Waldek Godel napisał:

    > A po co? PC Suite ma funkcje transferu wszystkich danych do nowego
    > telefonu. SMS również

    Przez backup?

    Nie wiem, mzoe mozna i tak, ale wtedy ewentualne smsy w nowym tel
    zostana nadpisane. Ja napisalem przepis, ktory pzowoli zorbic
    precyzyjnie tylko to co chcial pytajacy.