  • 11. Data: 2009-09-26 16:23:33
    Temat: Re: Windows Mobile 6.5
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 26 Sep 2009 18:17:19 +0200, Benek napisał(a):

    > Miałem SPV z WM6.1 i przy wysyłaniou MMS'a z zdjęciem z wbudowanego aparatu
    > miałem komunikat o zbyt wielkiej wielkosci zdjęcia....
    > Teraz mam E71 z Symbianem i tego typu problemy nie występują...

    Może prostu zdjęcie było za duże?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 12. Data: 2009-09-26 20:22:49
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Benek pisze:

    > Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości

    > Miałem SPV z WM6.1 i przy wysyłaniou MMS'a z zdjęciem z wbudowanego
    > aparatu miałem komunikat o zbyt wielkiej wielkosci zdjęcia....
    Wyrzuciłeś go? sprzdałeś? jak nie, a chcesz go oddać ( z tego powodu) w
    dobre ręce to pisz do mnie szybko!
    > Teraz mam E71 z Symbianem i tego typu problemy nie występują...
    O ile wiem(w rozliczeniach) mmsy są taryfikowane za każde 100kbajtów.
    wiec jak masz fotke = 1000kbajtów to albo zabulisz za 10 mmsów albo
    poślesz ja mejlem, co będzie kosztowało.. 3 grosze? (Moze przesadziłem.
    to zależy od taryfy)
    > Szkoda tylko że tak malo jest darmowych, wartosciowych aplikacji jak to
    > miało przy WM XX.

    ToMasz

  • 13. Data: 2009-09-28 05:02:50
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Może prostu zdjęcie było za duże?

    A to program nie zapyta czy pomniejszyc do wyslania ?

  • 14. Data: 2009-09-28 09:36:15
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > Teraz mam E71 z Symbianem i tego typu problemy nie występują...
    > Szkoda tylko że tak malo jest darmowych, wartosciowych aplikacji jak to

    mało? moim zdaniem zdecydowanie więcej niz na WM

    www.ipmart-forum.pl

  • 15. Data: 2009-09-30 19:09:25
    Od: k...@o...pl

    > A tak rozumiem .... z bazaru ten ROM.  Fajnie wypowiadac sie o systemie
    > operacyjnym na podstawie kopii ze stadionu

    Chopie a nie umiesz sobie na necie poszukać ROMów do swojego HTC sam?
    No chyba, że Ci co go mają mają budkę kolo Twojej na stadionie.
    Co do 6,5 to mam na diamondzieI ROMa titanium i rzeczywiście działa szybciej
    niz 6.1.

    pozdr

    klf

  • 16. Data: 2009-10-01 07:18:21
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    k...@o...pl pisze:

> [...]
    > No chyba, że Ci co go mają mają budkę kolo Twojej na stadionie.
    > Co do 6,5 to mam na diamondzieI ROMa titanium i rzeczywiście działa szybciej

    Napisze jak Waldziu G. przeciez posiadacze WM to musza byc kretynii
    dyskfunkcjonalni ale szanujmy ich... w koncu kupili produkt nie nadajacy
    sie do uzytku bez wymiany oprogramowania zamiast je zareklamowac.