  • Data: 2011-03-31 10:21:36
    Temat: Re: Wifi n + gigabit switch
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz" napisał w wiadomości grup
    > Co to daje?

    Jeżeli wgrasz inne oprogramowanie to router może sam pobierać torrenty, ze stron
    (hotfile), być serwerem dnla, serwer (ftp, poczty, http, printserwer itp), a
    nawet budzik (o określonej godzinie zacznie grać twoja ulubiona stacja
    internetowa - musi mieć stream). Niestety użycie tego wszystkiego może
    spowodować, że zabraknie ramu. W domu mam 1043ND z modem 64 MiB ram oraz swap (z
    którego zajmuje kilka MiB). Niestety brakuje mu trochę mocy obliczeniowej (raz
    do testów dodałem 10 plików torrent to GUI oprogramowania ładowało się kilka
    minut - strony ładowały się szybko, dzięki QoS).