  • Data: 2011-03-31 14:30:13
    Temat: Re: Wifi n + gigabit switch
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:in1t4t$rds$2@news.onet.pl...

    > Do czego jest mi to potrzebne?
    > Jak patrze na pudelko linksysa to widze 2,4GHz.

    Pasmo 5 GHz jest potrzebne wtedy, kiedy masz kłopoty z 2,4 GHz z powodu
    dużego zatłoczenia (objawy: spadek prędkości transmisji czy nawet jej
    zerwania). Na przykład telewizory sieciowe do pobierania obrazu FullHD
    potrzebują pasma w granicach maksymalnych możliwości standardu 802.11n.
    Wtedy przenosisz taką transmisję do 5 GHz i masz gwarancję, że będzie
    działało. A resztę, mniej wymagającą, np. drukarkę, puszczasz na 2,4.

    > Ogolnie po podmiance na nowszy model zalezy mi, zeby wszystko co mam teraz
    > podpiete kablem lub przez Wifi dzialalo lepiej lub tak samo, byle nie
    > gorzej :)

    W eterze jest coraz ciaśniej.