  • Data: 2012-07-31 22:00:38
    Temat: Re: Wiertla
    Od: "kogutek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    bartekltg <b...@g...com> napisał(a):

    > filu
    > ‚y
    > i tam
    > >

    > Amator wiercący raz w miesiącu ma iść do szkoły, aby
    > zdobyć informacje typu w materiał x mocno ciśnij i małe
    > obroty (rzędu ...), a w materiał y wysokie?
    > Bez przesady.
    >
    > No, chyba, że ma iść pod szkołę i za flaszkę się dopytać;)
    >
    > pzdr
    > bartekltg

    I jak mu pod szkołą za flaszkę ktoś pokaże na czym polega taki dziwny ruch
    ręką co od niego zależy czy wiertło będzie skrawało. Tak wiem jest wiele
    różnych przystawek i przyrządów do ostrzenia. jest też wiele różnych tabel z
    obrotami i średnicami wierteł. Wiercone materiały też w tych tabelach są.
    Tylko że te wszystkie tabele nie są warte nic jak wiertło jest tępe albo źle
    naostrzone. Ale możesz mu radzić. Zakazu nie ma. Co najwyżej śmiesznie będzie.