    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wielkosc samochodow w Europie
    Date: Wed, 04 Dec 2013 14:58:02 +0100
    <l7ik7g$u80$4@dont-email.me> <l7k356$2le$1@node2.news.atman.pl>
    <l7k7l8$7qe$1@dont-email.me> <l7k8b8$7vb$1@node2.news.atman.pl>
    <l7kgda$g2m$1@node2.news.atman.pl> <l7kh5d$gif$2@node2.news.atman.pl>
    <l7knq8$u2e$1@node1.news.atman.pl> <l7mnpd$9t$1@node1.news.atman.pl>
    <l7mov9$1j6$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@n...chmurka.net>
    <l7muoa$tdi$1@node2.news.atman.pl>
    <s...@n...chmurka.net>
    <l7n5ul$g74$1@node1.news.atman.pl>
    <s...@n...chmurka.net>

    W dniu 04.12.2013 14:26, Salata pisze:

    > Ja do niskich nie naleze. Ja mam 190 i tez obecnie ponizej 80. Z drugiej
    > strony rehabilitant mi mowil, ze jedna z przyczyn moich bylych problemow
    > z kregoslupem byla zla pozycja za kolkiem. Probowalem wszystkiego, nawet
    > dodatkowych podparc odcinkow ledzwiowych.

    No to może faktycznie jesteś za duży na mniejsze samochody ;)

    Co do kręgosłupa, to problemem może być nie sam samochód, ale generalnie
    siedząca praca - tego nie przeskoczysz na zwykłym fotelu.

    > Wtedy mialem inny, mniejszy samochod i *zawsze* parkowalem zwracajac
    > uwage na innych. Najwidoczniej ta strategia okazala sie bledna.

    No niestety - strategia działa tylko jak inni zwracają uwagę.

    > Ja raz kupilem taki praktyczny, do ktorego nienawidzilem wsiadac, bo
    > wygladal jak idz stad. Reakcja niczym Adasia Miauczynskiego w Nic
    > Smiesznego. Kupuje samochod jaki mi sie podoba i na jaki mnie stac. Do
    > ktorego lubie wsiadac. Nienawidze jak ktos nie szanuje czyjejs wartosci.

    Taki to bym kupił do jeżdżenia od święta. Może jakiś klasyczny
    kabriolet, albo ćwierćwieczne S-Klasse do odpicowania...

    Ale na co dzień chcę mieć coś, czym się nie będę stresował jak sam
    niechcący zadrapię sprzączką albo ktoś mnie stuknie pod sklepem.

    Bonus: "aniołowie" od miejsc parkingowych w centrum Warszawy nawet nie
    próbują sugerować jakiejś opłaty za opiekę ;)

    > Staram sie w takie nie jezdzic. Wiec tez nie mam porblemu/

    Czasem trzeba, i co wtedy? ;)

    > Kwestie cywilizacyjne i ich brak. Wole mieszkac tam gdzie ta cywilizacja
    > istnieje ;) a ludzie uprzejmi i wyrozumiali.

    Poza transportem publicznym - moja okolica warunki zasadniczo spełnia.

    A transport publiczny kiepski, bo istnieje mała nań potrzeba.