  • Data: 2013-12-04 20:29:17
    Temat: Re: Wielkosc samochodow w Europie
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-04 20:04, Andrzej Lawa pisze:

    > Palety to akurat twój wymysł.

    LOL
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    "Jasne, jak codziennie woziłbym palety z cementem, to wolałbym jakiś
    furgon dostawczy."

    Znowu mi przypisujesz swoje imaginacje :)

    > Podobnie jak wcześniej moje rzekome obrażanie DoQ.

    Obrażanie DoQ? Pisałem o Twoim chamskim zachowaniu i próbach
    obrażania innych. To jest faktem. DoQ się raczej nie obraził,
    prędzej się uśmiechnął z Twojej reakcji na żart. Dorośnij.

    > Dość tego, Maślak, nie mam zamiaru użerać się z twoimi urojeniami.

    Cóż, na obecna chwilę musisz się uporać ze swoimi urojeniami, a co
    do moich wypowiedzi - po raz kolejny nie dostałem odpowiedzi
    merytorycznych (czytaj sensownych kontrargumentów) na odpowiedzi,
    czy próby wyjaśnienia konkretnych zagadnień.

    > Wracaj do klopa, gdzie twoje miejsce
    >
    > *plonk*

    Ogłaszanie się z plonkiem jest oznaką ludzi słabych, podobnie jak
    agresja którą tutaj prezentujesz.