  • Data: 2013-12-04 09:26:17
    Temat: Re: Wielkosc samochodow w Europie
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-04 09:06, Andrzej Lawa pisze:

    > To był przykład, do czego może być potrzebna większa ładowność.

    To właśnie pytam skąd taki argument.

    > I właśnie jakbym się zajmował, to bym miał coś większego.

    Do takich rzeczy się średnio nadają samochody klas wyższych. Do tego
    się kupuje samochody dostawcze, ciężarowe.

    > Nie zajmuję się, więc mam pojazd do taniego wożenia mnie z A do B i z
    > powrotem.

    Pozwolisz, że każdy sobie zdecyduje ile go będzie kosztował taki
    transport.

    > Zdefiniuj "większe zakupy" ;)

    Normalnie, większe zakupy dla rodziny.

    > Bo jeśli chodzi o zaopatrzenie w żywność, to jeśli nie prowadzisz domu
    > dziecka, to nawet w starym Maluszku spokojnie da się zakupy dla całej
    > rodziny upchnąć.

    Tak, z przyczepą. Bagażnika to tam nie ma.

    > No chyba że dla Ciebie rodzinne zakupy to rodzinna impreza i jadą
    > wszyscy ;->

    Czasem się zdarzy, ale zakupy to nie żadna impreza (to najwyraźniej
    Twoja forma rozrywki). Wygodniej jest wszystko zapakować do bagażnika,
    niż trzymać na kolanach połowę.

    > Rany, to ile tych butów zabiera??

    Tyle ile jej się podoba. Takiej jest prawo buszu.

    > No to mów tak od razu - o subiektywnych upodobaniach nie będę
    > dyskutował,

    Wcześniej pisałem o walorach użytkowych, a o subiektywnych upodobaniach
    to może nie dyskutuj, ponieważ to indywidualna sprawa każdego i tobie
    nic do tego.