-
X-Received: by 2002:a1f:214b:: with SMTP id h72-v6mr3490715vkh.2.1525829077893; Tue,
08 May 2018 18:24:37 -0700 (PDT)
X-Received: by 2002:a1f:214b:: with SMTP id h72-v6mr3490715vkh.2.1525829077893; Tue,
08 May 2018 18:24:37 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.
iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.giganews.com!nntp.giganews.com!x25-v6n
o919897qto.0!news-out.google.com!p41-v6ni135qtp.1!nntp.google.com!x25-v6no91989
0qto.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.sci.inzynieria
Date: Tue, 8 May 2018 18:24:37 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <AkpIC.123238$lj.57646@fx05.ams1>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=175.223.35.8;
posting-account=s_knbgoAAABnjazG523hnYRJDlH9qW0F
NNTP-Posting-Host: 175.223.35.8
References: <pcs0v0$ptj$1@node2.news.atman.pl> <HBhIC.47527$jK6.11917@fx13.ams1>
<z1zjngiqgkgu$.144iwkqjzslup.dlg@40tude.net>
<AkpIC.123238$lj.57646@fx05.ams1>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Wielkość kół w wielkich wywrotkach.
From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
Injection-Date: Wed, 09 May 2018 01:24:38 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 34
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.sci.inzynieria:40861
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 9 maja 2018 07:16:01 UTC+9 użytkownik Marcin Debowski napisał:
> On 2018-05-08, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> > Dnia Tue, 08 May 2018 13:28:07 GMT, Marcin Debowski napisał(a):
> >> On 2018-05-08, robot <a...@o...pl> wrote:
> >>> Dlaczego w tych wielkich wywrotkach w kopalniach są inne proporcje
> >>> wielkość kół w stosunku do reszty pojazdu?
> >>> To znaczy dlaczego mają duże koła w stosunku do pojazdu, w porównaniu
> >>> do zwykłych wywrotek?
> >>>
> >>> O takie wywrotki chodzi: https://goo.gl/images/jUqczU
> >>
> >> Nie czasami bo takie cuda zwykle jeżdżą po sypkim, mało utwardzonym
> >> terenie kopalnii odkrywkowych?
> >
> > Albo w druga strone: nie jezdza po drogach publicznych, wiec nie musza
> > spelniac limitu nacisku 11 ton na os ...
>
> Może nie tyle w drugą co razem, bo jakby nie było ograniczenia nacisku i
> podłoże dobrze utwardzone, to kółka mogłyby być wąskie i małe.
>
Ja bym jeszcze dodał że to jest produkt na zupełnie inny rynek niż samochód osobowy.
Taka maszyna nie musi być zoptymalizowana i wyżyłowana do ostatniego grama metalu.
Nikt nie kombinuje żeby rozpadła się w pierwszym tygodniu po gwarancji. Nikt jej nie
projektuje tak żeby nie dało się jej naprawić inaczej niż przez szybką wymianę
silnika i wszystkiego co do tego silnika jest przykręcone. Czemu więc miałaby być
porównywalna do samochodu?
Następne wpisy z tego wątku
- 09.05.18 03:27 Konrad Anikiel
- 09.05.18 10:33 robot
- 09.05.18 10:55 J.F.
- 09.05.18 11:00 J.F.
- 09.05.18 11:29 Marcin Debowski
- 09.05.18 11:56 Konrad Anikiel
- 09.05.18 12:28 J.F.
- 09.05.18 12:38 Konrad Anikiel
- 09.05.18 12:40 Marcin Debowski
- 09.05.18 13:04 J.F.
- 09.05.18 13:06 J.F.
- 09.05.18 13:56 Konrad Anikiel
- 09.05.18 14:09 Marcin Debowski
- 09.05.18 14:37 J.F.
- 09.05.18 14:39 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zapora Stronie Śląskie cd
- Filtr do pompy ruskiej
- Wyważanie kół rowerowych
- Belka
- Precyzyjne cięcie opony samochodowej
- Nieparzyste dmuchanie
- Klej "samopoziomujący"
- Kocioł CO po raz kolejny
- zapora Stronie Slaskie
- powodz
- Nie atom tylko fotowoltanika i elektroliza
- Test samoodkręcania nakrętek
- Budowlańcy pomóżcie
- wyciskanie/odlewanie hdpe. Co ma sens?
- Pomysł na czujnik przeciążenia siłownika.
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2024-12-13 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-13 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-13 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-13 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=