  • Data: 2011-09-29 00:04:37
    Temat: Re: Wielkopolska zamyka drogi dla TIR-ów
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    > Znacznie dluzej. Juz w wakacje zeszlego roku lecialy.

    Wydawało Ci się.
    Dopiero w tym roku była w ogóle kasa na to, rok temu nie było nawet ustawy
    wprowadzającej cyfryzację.
    Chyba że widziałeś jakieś spoty nadawców, którzy chcieli wepchnąć swoją
    ofertę satelitarną.

    > Ja pewnie od 3, z czego uzywam od poltora roku.

    I bez poleconego?
    No zadziwiasz mnie po prostu. ;-)

    > Czego to nie wiem, bo nie interesuje mnie oferta programowa. Ale moja
    > babcia juz jest powaznie przestraszona!

    LOL !!!
    Przecież trwam naziemnego nie ma (przynajmniej w Poznaniu), więc nie ma
    czego wyłączyć.

    > :) Przeciez on z tego zyje - zastraszania starszych i jełopów ;)

    Przecież wiem.