  • Data: 2011-09-29 17:31:31
    Temat: Re: Wielkopolska zamyka drogi dla TIR-ów
    Od: venioo <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-09-29 08:47, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Spoty informacyjne lecą od tego roku, koniec kropka.
    > Nie kłóć się jak nie wiesz.

    Okej, nie nazwijmy tego spoty, tylko jakos inaczej. Ale byly. Na 100%

    > Oczywiście,
    > Ale spotów nie emitowano, bo mają to do siebie, że trzeba za nie zapłacić.

    Tu akurat nie wiem - (tak z ciekawosci) czy TVP sama sobie ma placic za
    spoty informacyjne nt. zmian w emisji ich programow?

    > Dyskusje były, wiadomo było, spotów nie.
    >
    > BTW: spoty o viatolu były wcześniej, również na cb, a twierdzisz że nie
    > wiedziałeś. ;-)

    Na CB to takie glupoty nieraz mowia, ze uszy wiedna :)
    A ten spot o viatolu byl wyjatkowo wkur... :P

    I tu nie chodzi, ze ja nie wiedzialem. Sami zainteresowani, ktorym
    dzisiaj przychodzi obsugiwac ten badziew nie wiedzieli.
    Do dzisiaj czesto-gesto na CB sa pytania "a bo mi sie lampka swieci,
    czy tak ma byc? a tu mi mruga, co to znaczy? czemu mi dwa razy pika,
    albo raz na minute pika, czemu mi nie pika? czy na tej trasie juz
    dziala, czy ja mam viabox uszkodzony?" itp.
    Wystarczy CB na 10min wlaczyc.
    BTW. Ostatnio slyszalem, jak jeden mowil, ze sie zbieral do
    wyprzedzania i akurat srodkiem drogi przejezdzal pod bramka i go dwie
    antenki skasowaly :P Mozliwe to?

    --
    venioo
    GG:198909