  • 21. Data: 2011-10-31 19:18:39
    Temat: Re: Wielkie macanie.
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 29 Paź, 06:23, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > Wierze w twoje doswiadczenie, wiec ten jeden raz na kwartal, niech ci
    > wystarcza.
    >
    > Ziggy Photo - American Professional Photographerhttp://www.ziggyphotoonline.com/

    Haaaahaaaa....American Professional.......

  • 22. Data: 2011-10-31 19:59:40
    Od: " StaM" <k...@W...gazeta.pl>

    Marek <m...@g...com> napisał(a):

    > Ziggy Photo - American Professional Photographerhttp://www.ziggyphotoonli=
    > ne.com/
    >

    > Haaaahaaaa....American Professional.......

    Przestancie sie w koncu mobbingowac tutaj. Dajcie tez spokoj czlowiekowi,
    ktory ma swoj styl pisania. Nie trzeba od razu sadystycznie sie obrzucac
    wyzwiskami.
    StaM

  • 23. Data: 2011-10-31 22:53:31
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 31, 3:59 pm, " StaM" <k...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > ktory ma swoj styl pisania. Nie trzeba od razu sadystycznie sie obrzucac

    Zauwaz, ze do tej pory nikomu w tym watku - i w paru innych - nie
    przeszkadzalo to, co pisal niejaki "tonieja" o "pisdzie", tylko
    najbardziej przeszkadza to, ze ja podpisuje sie jako zawodowy
    fotograf, czyli tu gdzie mieszkam i pracuje, professional
    photographer, co jest jak najbardziej prawdziwe od dziesiecioleci.
    Bylem pewien, ze nikomu te posty nie beda przeszkadzac i bylem pewien,
    ze jesli ja na to zwroce uwage, to dopiero wtedy znajdzie jakas
    szmata, ktorej bedzie przeszkadzalo, to co ja napisze.
    To jest wlasnie ta polska "mendalnosc" i kurewstwo na ktora od dawna
    zwracam tu uwage.

  • 24. Data: 2011-11-01 11:49:44
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-10-31 23:53, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Zauwaz, ze do tej pory nikomu w tym watku - i w paru innych - nie
    > przeszkadzalo to, co pisal niejaki "tonieja" o "pisdzie", tylko

    Zauważ, że sam sobie zapracowałeś na to,
    że nikt nie chce stanąć po twojej stronie,
    co nie jest równoznaczne z tolerancją dla kamacie -tonieja

    --
    JD

  • 25. Data: 2011-11-01 21:02:30
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Nov 1, 7:49 am, JD <j...@g...com> wrote:

    > Zauważ, że sam sobie zapracowałeś na to,
    > że nikt nie chce stanąć po twojej stronie,
    > co nie jest równoznaczne z tolerancją dla kamacie -tonieja

    Zauwaz, ze mi nie potrzeba obrony.
    Zwaracam tylko uwage, ze tutejsi grupowi "ludzie z dobrym gustem" to
    w znacznej wiekszosci po prostu chamy i mendy ktorym przeszkadza kazda
    moja literowka i blad ortograficzny ale nie przeszkadza im takie
    pisanie jak w ykonaniu "tonieja".
    Tylko to chcialem wskazac i nic wiecej.
    Bronic mnie nikt nie musi a on i jemu podobni moga smialo pisac
    znacznie wiecej, bo to tylko dowod na to co twierdzil wielki Polaka
    Pilsudski, ze "narod wspanialy, tylko ludzie kurwy".

  • 26. Data: 2011-11-02 13:51:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> wrote in message
    h.googlegroups.com...
> [...]
    h-analfabetow

    > Rozumie, ze zwrot ten rozumiales w bardzo wielu poprzednich razach
    > gdy byl stosowany na tej grupie, przez wszystkich innych i tylko mnie
    > jednego nie potrafisz zrozumiec, gdy to napisalem.

    "Napisałem"? Czemu nie "napisałę"? :-)

    http://www.polszczyzna.fora.pl/blad-czy-nie-blad,9/r
    ozumie-czy-rozumiem,584.html

  • 27. Data: 2011-11-02 15:06:19
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Nov 2, 9:51 am, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> wrote in message

    h.googlegroups.com...

    > "Napisałem"? Czemu nie "napisałę"? :-)

    "Zamknij PIS dę i morda w kubeł"
    "wymyj pisde raz na kwrtal to nie bedzie tak szczypalo"
    --------------------------------------
    Ponizej masz wiecej cytatow swojego kolegi, ktory za ciebie i za
    innych robi dobra robote i nikt mu nawet nie smie zwrocic uwagi, ani
    na bledy w pismie, ani na na wspanialy styl przyjmowany bez slowa
    przez grupowych "ludzi z dobrym gustem".
    --------------------------------------
    From: "tonieja" <t...@c...zsrr>

    Ścierwo dybofssky skumało się ze śmierdzielem zzigalsskym
    Wypierdalajcie do Afganistanu na mięso armatnie

    Zamknij PIS dę i morda w kubeł żygalski americac profesjonal
    fotografic
    Won ścierwo dościerwa

    Czaruś wyruszy w podróż życia do montecarlo...
    Gdzie będzie wystawiał dupę pod latarnią, zbierał złom po śmietnikach
    i wystawiał na allegro po deportacji do ojczyzny...
    żałosny blog

    Pomaca fiuta albo wsadzi palec w pisde, wyzebral na zmiane plci

    żygalski instrujuje jak orżnąć US, a nie wie jak rżnąć
    swoją starą w zgniłą pizdę
    Rozumie, ze te powyzej cytowane teksty, sa dla ciebie i innych z tej
    grupy jak najbardziej pisane poprawna polszczyzna i nikt nie moze sie
    nawet zajaknac na ten temat.
    Tak trzymajcie dalej i tylko nie ociagajcie sie w wytykaniu moich
    literowek i bledow ortograficznych.
    To jest wlasnie miedzy innymi, to kurewstwo tego wspanialego narodu o
    ktorym wypowiadal sie Pilsudski i wielu innych znanych ludzi.

    "Polacy, to narod wspanialy, tylko ludzie kurwy". (J Pilsudski)

  • 28. Data: 2011-11-02 16:27:02
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    >"Polacy to kurwy, choć narod wspanialy". (J Pilsudski)
    >Żygi Photo - American Professional Photographer
    >http://www.ziggyphotoonline.com/

    postawa takich debili jak ty
    usprawiedliwia wszelkie zachowania...
    pozdr.
    gr

  • 29. Data: 2011-11-02 16:46:40
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Nov 2, 12:27 pm, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:

    > postawa takich debili jak ty
    > usprawiedliwia wszelkie zachowania...

    Coz to jest w porownaniu z takim debilem jak, ktory przy kazdej okazji
    chcialby sie popisac przed grupa w odpisywaniu na moje posty.
    Szczegolnie kretynsko wyglada to, po niedawnym twoim apelowaniu do
    grupy aby nie odpisywac na moje posty.
    Tak trzymaj kretynku.
    Wyglada tez, ze jako imbecyl, tym razem zapomniales wpisac aktualny
    swoj nick.

  • 30. Data: 2011-11-02 17:18:05
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 2 Lis, 16:06, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:
    > On Nov 2, 9:51 am, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    >

    > "Polacy, to narod wspanialy, tylko ludzie kurwy".  (J Pilsudski)
    > Ziggy Photo - American Professional Photographerhttp://www.ziggyphotoonline.com/-
    Ukryj cytowany tekst -

    Te...American... and Professional.....
    to moze przenies sie na jakies amerykanskie forum dla
    profesjonalistow, jesli Polacy to dla ciebie kurwy...