  • 11. Data: 2011-10-28 05:05:16
    Temat: Re: Wielkie macanie.
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-10-28 01:05, Zygmunt Dariusz pisze:
    > Rozumie, ze zawsze znajdzie sie jakas menda, ktorej sie nie podoba to,
    > Ziggy Photo - American Professional Photographer
    > http://www.ziggyphotoonline.com/

    Kto rozumie?

    JD

  • 12. Data: 2011-10-28 05:43:09
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 28, 1:05 am, JD <j...@g...com> wrote:

    > Kto rozumie?

    Z pewnoscia nie kmiot, ktory o to pyta.
    http://przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/kraj-wtornych
    -analfabetow

  • 13. Data: 2011-10-28 06:01:15
    Od: JD <j...@g...com>

    W dniu 2011-10-28 07:43, Zygmunt Dariusz pisze:

    > Z pewnoscia nie kmiot, ktory o to pyta.
    > http://przeglad-tygodnik.pl/pl/artykul/kraj-wtornych
    -analfabetow

    > Ziggy Photo - American Professional Photographer
    > http://www.ziggyphotoonline.com/

    Rozumiem, że mnie nie rozumiesz.

    JD

  • 14. Data: 2011-10-28 06:17:36
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 28, 2:01 am, JD <j...@g...com> wrote:

    h-analfabetow

    > Rozumiem, że mnie nie rozumiesz.

    Rozumie, ze zwrot ten rozumiales w bardzo wielu poprzednich razach
    gdy byl stosowany na tej grupie, przez wszystkich innych i tylko mnie
    jednego nie potrafisz zrozumiec, gdy to napisalem.
    Zrob sobie chlopcze baranka alo zwal sobie gruche, to ci ulzy i moze
    nie bedziesz musial sie dowartosciowywac , czy tez popisywac przed
    kolegami, jaki to jestes spec w dosraniu takiemu profi ja ja.
    Daje sie zauwazyc, ze po malu przestaje to juz byc zabawne, nawet dla
    tych, ktorzy kiedys sami startowali w tej konkurencji i tylko jakies
    niebobitki ulomne na umysle, dalej chca sie tym zabawiac.
    Mnie to nie przeszkadza i mozesz dalej sie tak zabawiac ale wczesniej
    czy pozniej i tak zaczna cie uwazac tu za idiote, tak jak juz
    doczekali sie tacy jak GR i paru innych imbecyli jego pokroju.

  • 15. Data: 2011-10-28 06:44:43
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-10-26 16:20, Pszemol pisze:
    > Ale o co Ci chodzi? Nie rozumiem takiego wybuchu negatywnych emocji?

    Ten wątek pokazuje, skąd takie emocje. Człowiek od długiego czasu
    rozwala atmosferę grupy, jest po prostu ''głupi źle''.
    Zaraz się tu dopisze zresztą.

    --
    pozdrawia Adam
    /pięć chlebów, dwie ryby, woda w wino - kto dał przykład piractwu?/

  • 16. Data: 2011-10-28 07:23:40
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 28, 2:44 am, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Ten wątek pokazuje, skąd takie emocje. Człowiek od długiego czasu
    > rozwala atmosferę grupy, jest po prostu ''głupi źle''.
    > Zaraz się tu dopisze zresztą.

    Skoro ty uwazajacy sie za madrzejszego niz ja, dopisujesz sie do moich
    watkow, to czememu ja mialbym nie dopisac sie w swoim watku.
    Przypomne ci, ze to wlasnie ty napisales o moim dopisaniu sie do
    jednego z nie moich watkow, ze wpierdolilem sie miedzy wodke a
    zagryche.
    To jest dokladnie to, co ty zrobiles teraz.
    Tylko ze taki imbnecyl jak ty, to nie potrafi zrozumiec i zastosowac
    sie do swoich wlasnych stwierdzen.
    To wlasnie mendy twojego pokroju, doprowadzily do tego, ze szanbo sie
    tu robi, bo cokolwiek bym nie napisal, to zawsze sie znajdzie kurwa,
    ktora chcialaby sie popisac przed kolegami jak to potrafi dojebac
    takiemu profi jak ja.
    Ale jak te same kurwy, ktore tak spiesza sie do obsrywania mnie, same
    przy okazji sie obsrywaja.
    Ty mendo jestes najlepszym przykladem.
    Nie potrafisz dotrzymac swojech wlasnych obietnic pisanych tu wobec
    swoich kolegow, ze nie bedziesz mnie wyciagal z KF, ze nie bedziesz
    wiecej ze mna dyskutowal, ze przepraszasz za to, ze tak robiles itd
    itp.
    Takimi obietnicami zapewniales i przepraszales wyszomirskiego i po tym
    co dalej robisz, to wychodzi na to, ze uwazasz go za palanta, ktoremu
    dane obietnice moze on sobie w odbyt wsadzic.
    Jego wielokrotne prosby do ciebie, o nie wyciaganie mnie z KF,
    swiadcza o tym jak najbardziej, ze uwazasz go tak samo jak ja, za
    mende nie warta dotrzymania obietnic, ktore tu pisales.
    Wy mendy same siebie nie szanujecie jako kolegow, wiec tym bardziej
    nie powinno nikogo dziwic, ze nie szanujecie mnie, ktory wam ciagle
    wtykam wasze skorwysynstwo.
    Kto czyta uwaznie i ma w miare dobra pamiec, to sam moze to zauwazyc.
    Ja znajdzie sie tu jakis ulomny na umysle i stwierdzi, ze tak nie
    jest, ze tak nie pisales, to niech da znac a prztkladow z cytatami
    podesle, zeby potwierdzic to co napisalem.

    Juz Pilsudski pisal o takich jak wy, ze: "Poalcy to narod wspanialy,
    tylko ludzie kurwy".

  • 17. Data: 2011-10-29 03:35:04
    Od: "tonieja" <t...@c...zsrr>

    smierdziel zzigalssky znany we wszystkich smietnikach NY, macac sie wybiera.
    Nic nie kupi bo za co? Pomaca fiuta albo wsadzi palec w pisde, wyzebral
    na zmiane plci

  • 18. Data: 2011-10-29 03:44:32
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 28, 11:35 pm, "tonieja" <t...@c...zsrr> wrote:
    > smierdziel zzigalssky znany we wszystkich smietnikach NY, macac sie wybiera.
    > Nic nie kupi bo za co? Pomaca fiuta albo wsadzi palec w pisde, wyzebral
    > na zmiane plci

    Przypominasz tego, co to swego czasu Czarkowi staral sie tak ublizac.
    Pisz smialo wiecej a z pewnoscia koledzy cie docenia, bo sami nie
    zrobia az takich gnid z siebie jakia ty jestes.
    Po paru takich wpisach, bedziesz musial znow nicka zmienic.

  • 19. Data: 2011-10-29 04:16:12
    Od: "tonieja" <t...@c...zsrr>

    wymyj pisde raz na kwrtal to nie bedzie tak szczypalo

  • 20. Data: 2011-10-29 05:23:07
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Oct 29, 12:16 am, "tonieja" <t...@c...zsrr> wrote:
    > wymyj pisde raz na kwrtal to nie bedzie tak szczypalo

    Wierze w twoje doswiadczenie, wiec ten jeden raz na kwartal, niech ci
    wystarcza.