  • 31. Data: 2011-11-02 18:21:18
    Temat: Re: Wielkie macanie.
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    Photographerhttp://www.ziggyphotoonline.com/-Ukryj cytowany tekst -

    > Te...American... and Professional.....
    > to moze przenies sie na jakies amerykanskie forum dla
    > profesjonalistow, jesli Polacy to dla ciebie kurwy...

    Te anonim, nalezysz do wtornych analfabetow i nie rozumiesz tekstu
    czytanego, jak przeszlo 3/4 polakow.
    Czytaj ze zrozumieniem i doucz sie co to sa cytaty.
    Jesli nie wiesz jeszcze, ze to wielki Polak Pilsudski tak sie wyrazal
    o polakach, to moge ci zacytowac pare tekstow wspolczesnych ludzi z
    Bartoszewskim na czele.
    Dowiesz sie wtedy nie tylko o kurwach ale i o bydle.
    Ten swiatly czlowiek powiedzial, ze nalezy "przestac uwazac bydlo za
    niebydlo".
    W razie potrzeby zapodam pare innych cytatow madrych ludzi.
    Dowiedz sie tez, ze bydlo takie jak ty moze swoim dzieciom nakazywac,
    jesli je ma.

  • 32. Data: 2011-11-03 00:37:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Zygmunt Dariusz" <z...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Jesli nie wiesz jeszcze, ze to wielki Polak Pilsudski tak sie wyrazal
    > o polakach, to moge ci zacytowac pare tekstow wspolczesnych ludzi z

    O polakach czy Polakach?
    Na dodatek wlasnie poddaje w watpliwosc ze to cytat Pilsudzkiego.
    Ty do tej pory nie potrafiles podac zródla - wymigujesz sie od odpowiedzi.

  • 33. Data: 2011-11-03 07:27:07
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

    > O polakach czy Polakach?
    > Na dodatek wlasnie poddaje w watpliwosc ze to cytat Pilsudzkiego.
    > Ty do tej pory nie potrafiles podac zródla - wymigujesz sie od odpowiedzi.

    bo zróla nie ma... jest tylko wielka wyobraznia Amerikan Proffesioooo
    Debilium...
    pozdr.
    gr

  • 34. Data: 2011-11-04 17:48:34
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 2 Lis, 19:21, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

> [...]
    > jesli je ma.
    >
    > "Polacy, to narod wspanialy, tylko ludzie kurwy".  J Pilsudski

    Ja ci niczego nie nakazuje, tylko uprzejmie proponuje...
    Mozesz cytowac jeszcze wielu innych skur...ynow, ktorzy Polakow maja
    za nic, ale dziwi mnie, dlaczego ciagle tu smrodzisz i nas obrazasz.
    Idz w pis..du i daj nam spokoj.

  • 35. Data: 2011-11-04 20:26:16
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "Marek" <m...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

> [...]

    Mozesz cytowac jeszcze wielu innych skur...ynow, ktorzy Polakow maja
    za nic, ale dziwi mnie, dlaczego ciagle tu smrodzisz i nas obrazasz.

    Jesli nie zauwazyles, to od niedawna cytuje skurwysynow grupowych i byc moze
    trzeba bedzie wiecej ich cytowac.
    Wlasnie dlatego tu jestem, zeby takim jak ty, uswiadamiac jakimi skuwysynami
    jestescie.
    Jakos nie przeszkadzaja ci takie skurwysyny, ktore do mnie pisza skurwysynskie
    teksty.
    Nie przypierdalaja sie, nie tylko do literowek ale i do bledow ortograficznych
    oraz do belkotliwego pisania wielu tutejszych "ludzi z dobrym gustem".
    Zwrociles kiedykolwiek uwage innym na pisanie z bledami?
    Zwociles kiedykolwiek uwage skurwysynom, ktorzy sie dowartosciowuja, popisuja
    przed kolegami oraz za ich aprobata, pisza skorwysynskie teksty do mnie?
    Jesli ich skurwysynskimi tekstami nie jestes obrazony, to wsadz morde w kubel i
    milcz, bo jestes taki sam skurwysyn jak tamci, ktorym uwagi nie zwracasz.

    Poczty tez nie potrafisz sobie skonfigurowac matolku, zeby byla przejzystosc w
    odpowiedziach?

  • 36. Data: 2011-11-04 23:38:37
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    > za nic, ale dziwi mnie, dlaczego ciagle tu smrodzisz i nas obrazasz.
    > Idz w pis..du i daj nam spokoj.- Ukryj cytowany tekst -

    W braci naszej żydowskiej, gdzie nikt nikomu nie jest wilkiem ani
    stawać okoniem nie chce, świat kolorami się mieni i żyć się chce. My
    Żydzi, bez napletków chodzący po ziemi, nie mamy nic do ukrycia, bo
    cóż więcej odkryć moglibyśmy. Kutas jaki jest każdy widzi.
    Kiedy witamy się mówimy "Hey! How are you?". I od razu przystępujemy
    do dzieła.
    Bez zbędnych żalów i łoloboga kładziemy się wspólnie na naszej
    wielkiej macy. Nie kroimy jej, nie używamy noża. Palcami jemy ust nie
    kalecząc.
    Gdy dzień wstaje my wstajemy z nim. Gdy noc nadchodzi śpimy do rana.
    "Take your time". That's the only time for you.

    marek

  • 37. Data: 2011-11-05 02:38:35
    Od: i1410 <i...@o...pl>

    Dnia 04-11-2011 o 20:26:16 Zygmunt Dariusz <a...@v...net> napisał(a):

> [...]
    > zwracasz.
    >
    > Poczty tez nie potrafisz sobie skonfigurowac matolku, zeby byla

    Osiem razy użyłeś słowa "skurwysyn" w różnych formach. Czytam grupę
    regularnie i nie przypominam sobie, żeby wydarzyło się coś takiego co
    uzasadniałoby takie rzucanie mięsem. Co do czepiania się literówek itd.,
    to nie uważasz, że robisz z igły widły? To zdarza się wszędzie i
    wszystkim, nie rozumiem po jaką cholerę o tym się żalić. Robisz sobie
    wroga z każdego, kto waży się mieć inne zdanie albo zwróci ci na cokolwiek
    uwagę. Po jaką cholerę?

    --
    i1410