  • Data: 2011-06-09 17:39:59
    Temat: Re: Wielkie Przejście - Nikon FM2N -> cyfra
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Kosu" <6...@e...pl> wrote in message
    news:4df0fe3c$0$2454$65785112@news.neostrada.pl...

    > Gotowy zestaw - pewnie nigdzie. Ale części są dostępne i używa
    > się ich w różnych zastosowaniach. Wystarczy "skleić".
    > Zresztą już zrobili to wojskowi i policja, ale na pewno opatentowali swoje
    > luty i musiałbyś po swojemu :)

    Ciągle widzę brak konkretów - podaj mi linka do skleu online
    gdzie kupię okulary z bezprzewodowym LCD, albo linka do
    aparatu który bezpośrednio z matrycy, bez "pudełka z elektroniką"
    wyśle obraz do pudełka z elektroniką w kieszeni... No i jak
    sobie wyobrażasz kadrowanie zdjęcia, ustawianie ekspozycji,
    ostrości i wreszcie zrobienie tego pstryka?

    Widzisz - nie jestem dinozaurem, nie jestem przyzwyczajony
    do posiadania lustra - jedyną lustrzankę jaką miałem w życiu
    to jakiś Canon analogowy ze szkłem kitowym i ustawianie
    ostrości na matówce jak się nosi okulary jest naprawdę dużo
    gorsze niż najgorsze nawet wynalazki elektroniczne...
    Mój aparat, niby lustrzanka, ale nie miał tych fazowych kółek,
    oceniałeś ostrość na matówce, bez elektronicznej lupy. Tragedia.
    98% kliszy przy moich próbach makro była do wyrzucenia.
    Ostre wychodziły mi tylko zdjęcia gdy obiekt był parę metrów od
    obiektywu, ale te wychodzą ostre nawet na aparacie w komórce.