-
1. Data: 2018-08-10 20:58:41
Temat: Żałosna Tesla :-)
Od: kk <k...@o...pl>
"Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku
nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego
hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z
automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się
przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie
Teslom. ..."
http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
-
2. Data: 2018-08-10 21:07:38
Temat: Re: Żałosna Tesla :-)
Od: t-1 <t...@t...pl>
W dniu 2018-08-10 o 20:58, kk pisze:
>
>
> "Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku
> nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego
> hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z
> automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się
> przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie
> Teslom. ..."
>
> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
Ale pierdoły.
-
3. Data: 2018-08-10 21:57:57
Temat: Re: Żałosna Tesla :-)
Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
W dniu 2018-08-10 o 21:07, t-1 pisze:
>> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
>
> Ale pierdoły.
Ale się rozwija, nie pierdoli już tylko o twizy.
Pozdrawiam
-
4. Data: 2018-08-10 22:12:13
Temat: Smarkaty manipulator
Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>
W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:
>
>
> "Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku
> nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego
> hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z
> automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się
> przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie
> Teslom. ..."
>
> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
"Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli co?
Sami hamowali?
Ten sam artykulik:
"Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie
pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i Mercedes."
"W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z
testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do reakcji!"
"W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów utrzymywania
pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach o różnym
nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach. Także w tym
przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla Model 3*. Auto
pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po zakrętach i 17 z 18
przejazdów przez różne wzniesienia.
*Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW trzykrotnie
przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na wzniesieniach. Aż 9
razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie zadziałał w ogóle."
--
Kaczin
-
5. Data: 2018-08-11 01:20:35
Temat: Wielka ofensywa zwolenników T... (Było Re: Smarkaty manipulator)
Od: kk <k...@o...pl>
W dniu 2018-08-10 o 22:12, Kaczin pisze:
> W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:
>>
>>
>> "Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku
>> nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego
>> hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z
>> automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się
>> przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się
>> wyłącznie Teslom. ..."
>>
>> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
>
> "Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli co?
> Sami hamowali?
>
>
> Ten sam artykulik:
>
> "Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie
> pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i
> Mercedes."
>
> "W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z
> testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do reakcji!"
>
> "W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów utrzymywania
> pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach o różnym
> nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach. Także w tym
> przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla Model 3*. Auto
> pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po zakrętach i 17 z 18
> przejazdów przez różne wzniesienia.
>
> *Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW trzykrotnie
> przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na wzniesieniach. Aż 9
> razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie zadziałał w ogóle."
Wiedziałem, że nastąpi ofensywa zwolenników Tesli, ale co ze
zwolennikami Twizy?
-
6. Data: 2018-08-11 20:31:55
Temat: Re: Wielka ofensywa zwolenników T... (Było Re: Smarkaty manipulator)
Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>
W dniu 11.08.2018 o 01:20, kk pisze:
> W dniu 2018-08-10 o 22:12, Kaczin pisze:
>> W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:
>>>
>>>
>>> "Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku
>>> nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system
>>> automatycznego hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali
>>> jednak z automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów
>>> zatrzymały się przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie
>>> udał się wyłącznie Teslom. ..."
>>>
>>> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
>>
>> "Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli
>> co? Sami hamowali?
>>
>>
>> Ten sam artykulik:
>>
>> "Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie
>> pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i
>> Mercedes."
>>
>> "W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z
>> testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do
>> reakcji!"
>>
>> "W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów
>> utrzymywania pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach
>> o różnym nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach.
>> Także w tym przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla
>> Model 3*. Auto pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po
>> zakrętach i 17 z 18 przejazdów przez różne wzniesienia.
>>
>> *Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW
>> trzykrotnie przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na
>> wzniesieniach. Aż 9 razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie
>> zadziałał w ogóle."
>
Próbujesz trolować, cienki bolku?
--
Kaczin
-
7. Data: 2018-08-11 21:06:25
Temat: Re: Wielka ofensywa zwolenników T... (Było Re: Smarkaty manipulator)
Od: kk <k...@o...pl>
W dniu 2018-08-11 o 20:31, Kaczin pisze:
> W dniu 11.08.2018 o 01:20, kk pisze:
>> W dniu 2018-08-10 o 22:12, Kaczin pisze:
>>> W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:
>>>>
>>>>
>>>> "Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku
>>>> nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system
>>>> automatycznego hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali
>>>> jednak z automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów
>>>> zatrzymały się przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie
>>>> udał się wyłącznie Teslom. ..."
>>>>
>>>> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
>>>
>>> "Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli
>>> co? Sami hamowali?
>>>
>>>
>>> Ten sam artykulik:
>>>
>>> "Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie
>>> pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i
>>> Mercedes."
>>>
>>> "W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z
>>> testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do
>>> reakcji!"
>>>
>>> "W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów
>>> utrzymywania pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach
>>> o różnym nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach.
>>> Także w tym przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla
>>> Model 3*. Auto pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po
>>> zakrętach i 17 z 18 przejazdów przez różne wzniesienia.
>>>
>>> *Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW
>>> trzykrotnie przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na
>>> wzniesieniach. Aż 9 razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system
>>> nie zadziałał w ogóle."
>>
>
> Próbujesz trolować, cienki bolku?
>
Mów mi 'kk', wuju :-)