-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: kk <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Wielka ofensywa zwolenników T... (Było Re: Smarkaty manipulator)
Date: Sat, 11 Aug 2018 01:20:35 +0200
Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 39
Message-ID: <pkl6k7$2u1$1@news.icm.edu.pl>
References: <pkkn94$81d$1@news.icm.edu.pl> <pkkrir$1hfe$1@gioia.aioe.org>
NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.icm.edu.pl 1533943239 3009 78.10.177.126 (10 Aug 2018 23:20:39 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Aug 2018 23:20:39 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
In-Reply-To: <pkkrir$1hfe$1@gioia.aioe.org>
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637888
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-08-10 o 22:12, Kaczin pisze:
> W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:
>>
>>
>> "Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku
>> nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego
>> hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z
>> automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się
>> przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się
>> wyłącznie Teslom. ..."
>>
>> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
>
> "Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli co?
> Sami hamowali?
>
>
> Ten sam artykulik:
>
> "Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie
> pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i
> Mercedes."
>
> "W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z
> testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do reakcji!"
>
> "W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów utrzymywania
> pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach o różnym
> nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach. Także w tym
> przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla Model 3*. Auto
> pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po zakrętach i 17 z 18
> przejazdów przez różne wzniesienia.
>
> *Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW trzykrotnie
> przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na wzniesieniach. Aż 9
> razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie zadziałał w ogóle."
Wiedziałem, że nastąpi ofensywa zwolenników Tesli, ale co ze
zwolennikami Twizy?
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-02 Tusk idzie na rekord deportacji po 1989 [Będzie popyt na prawników]
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=