-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: Kaczin <j...@p...interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Smarkaty manipulator
Date: Fri, 10 Aug 2018 22:12:13 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 38
Message-ID: <pkkrir$1hfe$1@gioia.aioe.org>
References: <pkkn94$81d$1@news.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: UfBd62RbHQF9LRYnVXsUMA.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.3
Content-Language: pl-PL
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637882
[ ukryj nagłówki ]W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:
>
>
> "Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku
> nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system automatycznego
> hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali jednak z
> automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów zatrzymały się
> przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie udał się wyłącznie
> Teslom. ..."
>
> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
"Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli co?
Sami hamowali?
Ten sam artykulik:
"Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie
pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i Mercedes."
"W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z
testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do reakcji!"
"W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów utrzymywania
pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach o różnym
nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach. Także w tym
przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla Model 3*. Auto
pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po zakrętach i 17 z 18
przejazdów przez różne wzniesienia.
*Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW trzykrotnie
przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na wzniesieniach. Aż 9
razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie zadziałał w ogóle."
--
Kaczin
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-04 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-04 Czy policjantów należy ROZBROIĆ?
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=