-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!news.mixmin.net!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: Kaczin <j...@p...interia.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Wielka ofensywa zwolenników T... (Było Re: Smarkaty manipulator)
Date: Sat, 11 Aug 2018 20:31:55 +0200
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 45
Message-ID: <pkna2p$16ao$1@gioia.aioe.org>
References: <pkkn94$81d$1@news.icm.edu.pl> <pkkrir$1hfe$1@gioia.aioe.org>
<pkl6k7$2u1$1@news.icm.edu.pl>
NNTP-Posting-Host: Piii/bXVu6FV5krM1p1Cvw.user.gioia.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; Linux x86_64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
Content-Language: pl-PL
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.3
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2637912
[ ukryj nagłówki ]W dniu 11.08.2018 o 01:20, kk pisze:
> W dniu 2018-08-10 o 22:12, Kaczin pisze:
>> W dniu 10.08.2018 o 20:58, kk pisze:
>>>
>>>
>>> "Pierwszy scenariusz obejmował jazdę z prędkością 31 mph w kierunku
>>> nieruchomej przeszkody. Samochody miały włączony system
>>> automatycznego hamowania przed przeszkodą. Kierowcy nie korzystali
>>> jednak z automatycznego tempomatu. Wynik? Trzy z pięciu pojazdów
>>> zatrzymały się przed przeszkodą i uniknęły zderzenia. Wyczyn ten nie
>>> udał się wyłącznie Teslom. ..."
>>>
>>> http://niusy.pl/@motoryzacja.interia.pl/a26
>>
>> "Kierowcy nie korzystali jednak z automatycznego tempomatu." - czyli
>> co? Sami hamowali?
>>
>>
>> Ten sam artykulik:
>>
>> "Próbę powtórzono z włączonym tempomatem adaptacyjnym ACC - wszystkie
>> pięć aut uniknęło kolizji. Tesle hamowały tu *szybciej* niż BMW i
>> Mercedes."
>>
>> "W rzeczywistym ruchu drogowym, *za wyjątkiem Tesli Model 3*, każdy z
>> testowanych pojazdów "przegapił" przeszkodę zmuszając kierowcę do
>> reakcji!"
>>
>> "W różnych scenariuszach sprawdzano też sprawność systemów
>> utrzymywania pasa ruchu. W sumie przeprowadzono aż 18 prób na drogach
>> o różnym nachyleniu (wzniesienia) i zakrętach o różnych promieniach.
>> Także w tym przypadku *najbardziej "bezbłędnym" pojazdem była Tesla
>> Model 3*. Auto pozostało pomiędzy "liniami" w 18 z 18 przejazdów po
>> zakrętach i 17 z 18 przejazdów przez różne wzniesienia.
>>
>> *Zdecydowanie gorsze wyniki zanotowała reszta pojazdów*. BMW
>> trzykrotnie przecięło linie na zakrętach i sześciokrotnie na
>> wzniesieniach. Aż 9 razy w zakręcie i 7 razy na wzniesieniu system nie
>> zadziałał w ogóle."
>
Próbujesz trolować, cienki bolku?
--
Kaczin
Następne wpisy z tego wątku
- 11.08.18 21:06 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 Filtr do pompy ruskiej
- 2024-11-12 Gdzie kosz?
- 2024-11-13 elektrycznie
- 2024-11-12 Jebane kurwa, kurwy.
- 2024-11-13 karta parkingowa
- 2024-11-13 Wl/Wyl (On/Off) bialy/niebieski
- 2024-11-12 I3C
- 2024-11-13 Kraków => DevOps Engineer (Junior or Regular level) <=
- 2024-11-13 Łódź => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-11-13 Zabrze => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-13 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-13 Kraków => QA Inżynier <=
- 2024-11-13 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-11-13 Lublin => Delphi Programmer <=