  • 11. Data: 2009-01-29 23:32:46
    Temat: Re: Widzieliscie cenniki nowych motocykli? Ladnie poszaleli...
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-01-29 23:08, Użytkownik mr napisał:

    > Wychodzi na to ze polska dilerka zrobi niezly interes na roczniakch 2008.

    Nie zrobi.

    > Paradoksalnie moze byc tak ze ten komu zostalo najwiecej motocykli z 2008r
    > wyjdzie najjlepiej na tym interesie.

    Jak coś w ubiegłym roku było za drogie w cenie 30 tyś
    to w tym roku za 40tyś kolejki chętnych będą się ustawiać.
    :-))))

    > Czuje cos ze ten rok bedzie przelomowy dla dilerow motocykli.

    Jasne, przekwalifikują się na sprzedaż rowerów i wózków
    dla dzieci.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-01-30 07:22:05
    Od: Piotr Rezmer <p...@W...ens.net.pl>

    ZASK pisze:
    > Yamaha WR 250 R kosztowała 20 tys. zł, teraz kosztuje 25 tys. zł... :D
    > heh, kto to kupi ? To podwyższka o 1/4 !!! Jeden salon Yamahy w Wawie
    > już się zwinął (przy pl. Bankowym), który następny ?

    Przez tak "niewinne" wydarzenie jak zmiana kursu walut wszyscy
    zubożeliśmy. Perspektywy dla dealerów są fatalne. Nie dość, że podrożały
    nówki, to jeszcze automatycznie poszły w górę koszty zakupu używki za
    granicą.
    Ciekawe jak z cenami Rometa produkowanym w Polsce, czy też pójdą w górę?

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 13. Data: 2009-01-30 07:56:12
    Od: "mr" <f...@o...plSKASUJTO>

    Użytkownik "Piotr Rezmer" napisał:

    > Ciekawe jak z cenami Rometa produkowanym w >Polsce, czy też pójdą w górę?

    Romet kupuje czesci w chinach i placi za nie w dolarach , natomiast skladane
    juz sa w PL wiec cena nie powinna sie zmienic.

    --
    mr
    Moto Guzzi Breva 1100

  • 14. Data: 2009-01-30 07:57:11
    Od: "Rafael" <r...@g...pl>

    (pj) <p...@w...pl> napisał(a):

    > Ale co marudzisz?!
    > Jak ja kupowałem nową buse to musiałem 60kPLN położyć, a w zeszłym roku
    > 44k kosztowała. Jak taniało to było aci, a teraz jest bebe...?

    He he. Bo to tak po polsku pominąć milczeniem zmiany na dobre, a zmiany na
    gorsze to wreszcie jest powód żeby zrobić to co lubimy - ponarzekać :)

    Pozdro
    Rafael
    Bandit650

  • 15. Data: 2009-01-30 08:24:39
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    mr pisze:

    > Romet kupuje czesci w chinach i placi za nie w dolarach , natomiast skladane
    > juz sa w PL wiec cena nie powinna sie zmienic.

    Znaczy sie wzrost ceny podzespolow nie ma wplywu na cene koncowa
    produktu ? Smiala teza, zwlaszcza gdy sie spojrzy na zmiany kursu USD :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 16. Data: 2009-01-30 08:42:22
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te> napisał w
    wiadomości news:a39f21447cb659ee6639e4927e2f0f44@news.home.net.
    pl...
    > Np. Yamaha FZ6 S2 ABS 32900
    > XT660R 23900
    > TDM900 ABS 39900
    > XJ600 Diversion - 24900
    > Pozostaje miec nadzieje ze te ceny zawieraja jakies posezonowe rabaty.

    Jakoś nie trybię tej nadziei. Znaczy, masz nadzieję, że w sezonie jeszcze
    podrożeją? Jak rabaty znikną?

    Tak czy inaczej, w moim przypadku cała ta sytuacja oznacza przehołubienie
    mojej ponad 20-letniej Hondziawki przez kolejny sezon. Może i lepiej, bo
    zestaw napędowy się zmieni, przewody hamulcowe "tysz"... Nie żebym przedtem
    planował zakup w salonie...

    MS

  • 17. Data: 2009-01-30 11:05:59
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    /.../

    > Znaczy sie wzrost ceny podzespolow nie ma wplywu na cene koncowa produktu
    > ? Smiala teza, zwlaszcza gdy sie spojrzy na zmiany kursu USD :)

    rzekłbym nawet ze rewolucyjna :-)
    przez rok z 2,40 ->3,48 czyli jakies 45 %
    huck

  • 18. Data: 2009-01-30 11:34:44
    Od: Kefir <k...@o...pl>

    huck wrote:
    > /.../
    >
    > rzekłbym nawet ze rewolucyjna :-)
    > przez rok z 2,40 ->3,48 czyli jakies 45 %

    A moze przerwaliscie koledze modlitwe.
    ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 19. Data: 2009-01-30 12:39:10
    Od: "mr" <f...@o...plSKASUJTO>

    Użytkownik "Kefir" napisał

    > A moze przerwaliscie koledze modlitwe.
    dla motocykli?

    Faktycznie tak sie podniecilem drogim euro , ze kompletnie zapomnialem
    rowniez dolar podskoczyl o 1zl.

    Wieksze transakcje z wielkimi fabrykami z chin przebiegacja troche inaczej
    tzn ze mogli zaplacic za towar(czesci) np juz 4 miesiace temu kiedy dolar
    byl tani.

    Pobiore dla pewnosci stary cennik jasli ceny nie podskocza to napewno
    przypomne ze mialem racje :)

    --
    mr
    Moto Guzzi Breva 1100

  • 20. Data: 2009-01-30 12:42:37
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    mr pisze:

    > Wieksze transakcje z wielkimi fabrykami z chin przebiegacja troche inaczej
    > tzn ze mogli zaplacic za towar(czesci) np juz 4 miesiace temu kiedy dolar
    > byl tani.

    Czyli nakupowali czesci na 2 lata produkcji ? Uwierz mi ze kazdy
    producent, nawet jesli ma spory zapas czesci, chetnie skorzysta ze
    wzrostu cen walut aby podniesc ceny swoich produktow.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!