  • 1. Data: 2009-01-28 21:21:52
    Temat: Motocykle są dla kobiet?
    Od: Jakub Mikusek <m...@c...gmail>

    http://preview.tinyurl.com/ctf96t

    Jakiś ekran pod siodło czy w spodniach lepiej?
    ;]

    Oby do wiosny.

    Zdruffko,
    J.

    --
    XV125 -> GN125 -> F650GS -> ?
    googletalk: jakub (at) mikusek (dot) org / gg: 3386899

  • 2. Data: 2009-01-28 21:46:49
    Temat: Re: Motocykle są dla kobiet?
    Od: -koNkRet- <k...@o...pl>

    To teraz pytanie do motocyklistów z dużym stażem... Jak tam wasze
    genitalia? :)

    __
    bandit 600s

  • 3. Data: 2009-01-29 08:52:45
    Od: "Monster" <m...@o...pl>

    Użytkownik "-koNkRet-"napisał w wiadomości
    >To teraz pytanie do motocyklistów z dużym stażem... Jak tam wasze
    >genitalia? :)

    Tak samo jak przed przeczytaniem kolejnego durnego artykułu,czyli dobrze:-)

    Monster
    BMW R1100S
    Dniepr MT10 oczywiście z koszem:-)

  • 4. Data: 2009-01-29 09:46:43
    Od: "szynszyll" <s...@g...pl>

    ..Telewizja pokazała a uczeni podchwycili, Że jednemu psu, gdzieś w Azji,
    można przyszyć łeb od świni...

    pzdr ;)

    szynszyll
    xtz750

  • 6. Data: 2009-01-29 13:14:17
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Jakub Mikusek pisze:
    > http://preview.tinyurl.com/ctf96t

    Aaa! No to teraz wiem, dlaczego mi sie coś w kroku świeci i buczy... ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 7. Data: 2009-01-29 15:41:49
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "(pj)" <p...@w...pl> wrote

    > Aaa! No to teraz wiem, dlaczego mi sie coś w kroku świeci i buczy... ;-)

    A to nie durex seXperience? :-)

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 8. Data: 2009-01-29 19:56:45
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Spider A.J. pisze:
    > "(pj)" <p...@w...pl> wrote
    >
    > A to nie durex seXperience? :-)

    no to teraz już kompletnie zgłupiałem... :-[ ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2009-01-29 22:13:14
    Od: "Markowski" <w...@n...pl>

    Użytkownik "(pj)" napisał w wiadomości

    > Aaa! No to teraz wiem, dlaczego mi sie coś w kroku świeci i buczy... ;-)

    "...skąd ta łuna biiiije, tak miła oku" :-)

    A swoją drogą, to nie wiem, czy w temacie potencji można ufać autorowi o
    nazwiski Cipka :-))
    --
    Markowski
    VFR800Fi + Jawa 350TS na wieczną pamiątkę