  • 1. Data: 2009-01-28 22:54:08
    Temat: kufer do CB 500
    Od: Akastefan <a...@o...eu>

    Witam!

    czy ktoś z szanownych grupowiczów użytkuje kufer centralny do CB500?
    Mam pytanie odnośnie rozmiaru/pojemności kufra, który nadaje się do tego
    niewielkiego w sumie motoru. Czy givi e45 to nie przesada? Nie chciałbym
    też czuć wężykowania po założeniu zbyt dużego kufra.

    Proszę o info, ewentualnie fotkę motoru (na priv) z takim kufrem, jeżeli
    będzie ktoś tak miły.

    Dzieki i pozdrawiam
    --
    Stefan

  • 2. Data: 2009-01-29 14:21:44
    Temat: Re: kufer do CB 500
    Od: "wererider" <w...@g...com>

    Użytkownik "Akastefan" <a...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > czy ktoś z szanownych grupowiczów użytkuje kufer centralny do CB500?

    No ja mam

    > Mam pytanie odnośnie rozmiaru/pojemności kufra, który nadaje się do tego
    > niewielkiego w sumie motoru. Czy givi e45 to nie przesada? Nie chciałbym
    > też czuć wężykowania po założeniu zbyt dużego kufra.

    Nie kojarzę givi, ja mam jakąś bezfirmówkę na dwa kaski (na styk) - i jeździ
    spoko

    Pozdrawiam
    Were

  • 3. Data: 2009-01-29 16:27:52
    Od: Akastefan <a...@o...eu>

    wererider wrote:

    > Użytkownik "Akastefan" <a...@o...eu> napisał w wiadomości

    > No ja mam

    > Nie kojarzę givi, ja mam jakąś bezfirmówkę na dwa kaski (na styk) - i
    > jeździ spoko

    A znasz może wymiary albo przynajmniej pojemność? 36l czy więcej?

    pozdr.
    --
    Stefan

  • 4. Data: 2009-01-30 07:13:10
    Od: "wererider" <w...@g...com>

    > A znasz może wymiary albo przynajmniej pojemność? 36l czy więcej?

    Na moje oko to jest 36, bo jest dość płaskie. Ale pewien nie jestem. Jeździ
    się spoko do 140 km/h - więcej nie próbowałem.

    > pozdr.
    > --
    > Stefan

    Pozdrawiam