  • 1. Data: 2009-01-30 09:09:48
    Temat: puchar europy
    Od: "Muti" <p...@i...pl>

    Witam,

    mam relacje telewizyjną z Pucharu Europy który odbył sie na torze w
    Poznaniu.
    Jeżeli ktoś ma miejsce na serwerze to chętnie udostepnie (700 MB - ja
    niestety nie moge dać na swój bo zaraz mi sie transfer skonczy :()

    pozdr.
    Muti

  • 2. Data: 2009-01-30 22:10:17
    Temat: Re: puchar europy
    Od: "Sta$" <s...@o...pl>

> [...]
    > Jeżeli ktoś ma miejsce na serwerze to chętnie udostepnie (700 MB - ja
    > niestety nie moge dać na swój bo zaraz mi sie transfer skonczy :()

    Tak, tak, koniecznie wystawcie to na piecyk. Mozetam gdzie MotoGP...
    znajdzie sie miejsce. Ja bym chetnie obejrzal i mysle ze wiele osob takze.
    Niestety sam nie posiadam serwera, zeby cos takiego udostepnic.

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Poznań