  • 31. Data: 2009-01-31 13:58:14
    Temat: Re: Widzieliscie cenniki nowych motocykli? Ladnie poszaleli...
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    primuss wrote:
    > Np. Yamaha FZ6 S2 ABS 32900
    > XT660R 23900
    > TDM900 ABS 39900
    > XJ600 Diversion - 24900
    > Pozostaje miec nadzieje ze te ceny zawieraja jakies posezonowe rabaty.

    Ale o co chodzi ?
    Jak chcialem kupic fazera 2 lata temu to kosztowal tyle samo.
    Poza tym przelicz te cene po kursie euro.
    W sumie motocykl nie jest dobrem pierwszej potrzeby, wiec nie musi byc tani.

    Pozdr

    Marek

  • 32. Data: 2009-02-02 10:09:42
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Monster" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Uzytkownik "ZASK" napisal w wiadomosci

    > 2008-07-21 2.0220zl 141/A/NBP/2008
    >
    > Bylo,pól roku temu
    ja zapodałem zmiane przez ok 12 mcy

  • 33. Data: 2009-02-02 10:13:04
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Marek Borowski" <m...@l...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Poza tym przelicz te cene po kursie euro.
    > W sumie motocykl nie jest dobrem pierwszej potrzeby, wiec nie musi byc
    Jak to ????? nie pierwszej potrzeby ?????
    ożesz w morde wiecej nie powiem zabierzcie tego prowokatora ;-)
    jak dla mnie jest
    huck

  • 34. Data: 2009-02-02 11:46:46
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Marek Borowski pisze:
    (...)
    > W sumie motocykl nie jest dobrem pierwszej potrzeby
    (...)

    Bluźnisz kolego.

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 35. Data: 2009-02-02 12:15:24
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > W pazernych łapach sk*.*synów z kapitałem: pitolą o "kryzysie" żeby mieć
    > pretekst do dojenia pracowników.

    Idź na swoje, bedziesz dyktował ceny wg własnego widzimisie.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 36. Data: 2009-02-02 15:57:55
    Od: "ZASK" <Z...@s...pl>

> [...]
    > Poza tym przelicz te cene po kursie euro.
    > W sumie motocykl nie jest dobrem pierwszej potrzeby, wiec nie musi byc

    Co za myślenie ?! To może być drogi?. To że wróciła komuna to wiadomo, ale
    żeby motocykl był luksusem...