  • Data: 2011-04-10 15:20:24
    Temat: Re: Wiadomosc dobra i wiadomosc zla.
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:insctu$ibe$2@news.onet.pl...
> [...]
    m.microsoft:pl:IE-SearchBox&oe=UTF-8&rlz=1I7ADBF_pl&
    um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&hl=pl&tab=wi&biw=1301&b
    ih=734

    > Takie zdjęcia znajdziesz na całym świecie, a w szczególności biednym.

    > Tu nie ma ślepej wiary, po prostu mierzy się i patrzy ile wyszło.

    A jaki jest wynik pomiaru, jeżeli na skutek działania chemii w organizmie
    pacjenta, ten umiera na zapalenie płuc lub zawał serca?
    Rak, czy inne przyczyny?

    Bo nie ważne, kto dokonuje pomiarów, ważne kto opracowuje wyniki.

    Wiele (pomiarów właśnie) wskazuje, że coś takiego jak dawka progowa nie
    istnieje, i zakłada ciągłą zależność skażenia od skutków radiologicznych.
    Poza tym, metody ICRP oimw wogóle nie obejmuja wprowadzenia do organizmu
    substancji radioaktywnych.

    Człowiek to nie bateryjka, i ocena wpływu różnych czynników jest nieco
    bardziej skomplikowana niż pomiar napięcia.