  • Data: 2017-01-03 22:45:08
    Temat: Re: WiFi w domu [cross]
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A po co jak to Jego dom a nie hotel? Tylko problemy jak będzie chciał
    > wydrukować coś na drukarce na parterze z 2-go piętra. Ustawia wszędzie to
    > samo SSID, hasło i chodzi sobie po piętrach. Nawet zwykły router tak można
    > ustawić. Podłączasz internet po LAN z routera (Neostrady tutaj), na
    > routerze ustawiasz stałe IP z puli adresów routera Neostrady, WiFi
    > ustawiasz SSID oraz hasło. Tyle. WAN nie konfigurujesz, wyłączasz DHCP.

    chyba mam tak porobione właśnie
    1. lan routera głównego do lan routera dodatkowego ustawionego w tryb AP
    2. router-główny:
    - IP zarezerwowane dla router-AP by coś innego nie dostało czasem tego IP
    3. router-AP:
    - wyłączony DHCP
    - IP na sztywno by było szybciej i niezależnie od potencjalnych problemow z
    DHCP

    intryguje mnie jednak co lepiej dawać enduserowi :
    1. tryb REPEATER dwukanałowo tryb (n300) - tak mam teraz
    2. tryb WISP przychodzące n150 jednym kanałem i wychodządze n150 innym
    kanałem