  • Data: 2017-01-04 09:52:51
    Temat: Re: WiFi w domu [cross]
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 4 stycznia 2017 09:46:56 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:

    > Bo wtedy nawet laik wie ze laczy sie z siecia "1pietro" bedac na drugim pietrze i
    rozumie co sie dzieje.

    > W androidzie wtedy może se palcem przelaczyc siec na "2pietro" i nie truć głowie
    rodziny ;)

    > Co innego gdyby temat byl technologicznie rozwiązywalny i głowa rodziny mogła by
    zapodać w kliencie wifi jakaś polityke laczenia sie do sieci. Ale zazwyczaj za wiele
    mozliwości nie ma. Albo klient (w sensie jego OS) zdecyduje albo trzeba samemu sobie
    przeklikać...

    > Jak masz jedna sieć albo wiele sieci z tymi samymi ssid i hasłem to nadal nie wiesz
    co gdzie sie łączy chyba że wejdziesz na AP i tam po mac adresie sprawdzisz ze
    telefon babci łaczy sie do wifi w piwnicy...

    Zresztą chyba cos jest na rzeczy bo sie pojawiają takie niusy:

    https://tech.slashdot.org/story/17/01/03/2014203/lin
    ksys-latest-company-to-unveil-a-wi-fi-mesh-system