  • Data: 2017-01-04 09:42:28
    Temat: Re: WiFi w domu [cross]
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 stycznia 2017 22:34:11 UTC+1 użytkownik zlotowinfo napisał:
    > prawdaż, łatwiej wtedy badać co się dzieje

    > nawet bym czasem pokusił się by osłabić moc któregoś urządzenia
    > by użytkownikom wifi wskoczyl ten bliższy i nie pozostawał podłączony ten
    > słabszy niżej

    No wlasnie mnie zastanawia jak to dziala. Bo chyba dziala w kratke i klienci sobie wg
    lokalnego algorytmu podpinają sieci.
    W krótkim okresie czasu widze juz druga czy trzecia dyskusje na ten temat (w różnych
    miejscach internetu) i jakos nikt nie ma technicznego sposobu na to.

    W sensie zaznaczenia w kliencie preferowanej sieci czy algorytmu na zasadzie wybierz
    silniejsza siec jesli sygnał lepszy niż 20% aktualnego czy cos w ten deseń.

    Dlatego u siebie mam tak ze sieci są osobne a klienci zazwyczaj pracuja w tych samych
    miejscach i maja wpisane lokalne sieci a drugiej nie.

    A jak ktoś musi łazić i mieć dwie to musi też sobie samodzielnie przeklikać
    połączenie z jednej sieci na druga i wtedy mu sie klient raczej nie przepina na te
    słabsza...