  • Data: 2010-02-04 15:59:54
    Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-04 11:40, kamil pisze:
    > Rownie latwo jest udowodnic, ze telefon ma zdjeta blokade SIM, albo
    > dograne jakies lewe polskie slowniki do kupionego w wersji angielskiej
    > na ebay. I rowniez gwarancja przepada.

    Jak to napisałeś? "Proszę Cię, przestań bredzić." ;-)
    Ani na skutek wgrania czegokolwiek ani usunięcia simlocka nie straciłem
    gwarancji. Opisałem taki w miarę najświeższy przykład E65, którą
    załatwiłem kilka dni po zakupie instalacją pewnego programu. Według
    teorii głoszonych przez Ciebie i innych zwolenników tezy o unieważnianiu
    gwarancji za ingerencję w pamięć urządzeń powinienem dostać rachunek za
    naprawę telefonu oraz anulowanie gwarancji. Jakoś nic takiego nie miało
    miejsca.
    Tak samo nie znam przypadku aby komuś unieważniono gwarancję na samochód
    z tytułu wgrania innej mapy wtrysków. A takich, którzy ten zabieg mają
    wykonany znam osobiście co najmniej kilka osób.
    Ciekaw jestem, czy ci, którzy tak jednoznacznie wypowiadają się na temat
    (IMHO rzekomej) utraty gwarancji na skutek chip-tuningu mogą podać choć
    jeden konkretny przypadek potwierdzający ich tezę. Ale taki konkretny,
    udokumentowany, a nie, że słyszał, że kolegi znajomego szwagier tak miał.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____