-
Data: 2010-02-04 19:04:42
Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-02-04 18:01, to pisze:
> Może unieważnić, a nie unieważnia.
No wreszcie zauważyłeś. Jest zasadnicza różnica między unieważnieniem
("strata gwarancji", którą straszył Waldek) a możliwością utraty gwarancji.
> To pozostaje w gestii gwaranta.
Albo i niekoniecznie.
> Jeśli
> modyfikacja była nieistotna dla sprawy
O właśnie.
> i chodziło o niedrogą naprawę to
> pewnie nie opłacało mu się unieważniać gwarancji, bo więcej byś u niego
> nie kupił,
Pewnie nawet nie o opłacalność chodzi, ale o możliwość bezspornego
udowodnienia zależności przyczynowo skutkowej między wykonaną
modyfikacją a powstałą usterką.
> ale jeśli popsujesz pół samochodu katując go po podrasowaniu
> programem to już może mu się chcieć wydać kilkaset złotych na małą
> ekspertyzę.
Wynik tej ekspertyzy moze nie być taki oczywisty (patrz powyżej).
Producent musiałby poza związkiem między modyfikacją a usterką (to
oczywiste, bo przecież gwarant nie może wykpić się z obowiązków
gwarancyjnych dotyczących silnika ze względu na np. zmianę tapicerki
foteli przez właściciela) udowodnić, że w samochodach z fabrycznymi
nastawami nigdy taka usterka się nie zdarzyła.
Jak napisałem już wcześniej samochody projektowane są zazwyczaj ze
sporym zapasem wytrzymałościowym i nie sądzę aby nawet zmiana o te 25%
mocy maksymalnej miała zauważalny wpływ na awaryjność. W związku z
powyższym podtrzymuję, że unieważnienie gwarancji na skutek
przeprogramowania map wtryskiwaczy jest mało prawdopodobne.
--
Pozdrawiam. Artur.
____________________________________________________
____
Następne wpisy z tego wątku
- 04.02.10 20:32 Karolek
- 04.02.10 20:56 DoQ
- 04.02.10 21:04 Irek N.
- 04.02.10 23:06 DoQ
- 04.02.10 23:41 DoQ
- 05.02.10 08:21 Karolek
- 05.02.10 10:06 P_ablo
- 05.02.10 17:04 to
- 05.02.10 17:05 to
- 05.02.10 17:51 Karolek
- 05.02.10 17:52 Karolek
- 06.02.10 18:47 jerzu
- 06.02.10 18:55 jerzu
- 06.02.10 19:55 Adam 'Adak' Kępiński
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=