eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWczoraj w V-Techu pełen sukces :)Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!news.tu-darmstadt.de!news
    feed.freenet.de!feeder.news-service.com!feeder2.cambriumusenet.nl!feed.tweaknew
    s.nl!209.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH
    !nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
    ws.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Date: Wed, 3 Feb 2010 21:26:51 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <hkcmrj$ee8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hkbanb$l6l$1@inews.gazeta.pl> <hkbfsd$8j6$1@inews.gazeta.pl>
    <hkbg6d$9mc$1@inews.gazeta.pl> <hkbgsl$2ae4$1@news.mm.pl>
    <4b694928$1@news.home.net.pl> <hkbo9s$ih$1@news.mm.pl>
    <hkboh9$b9r$1@inews.gazeta.pl> <hkbpjv$mfh$1@news.mm.pl>
    <hkbt5g$sk5$1@inews.gazeta.pl> <hkc9rh$bai$1@news.mm.pl>
    <hkca00$bai$2@news.mm.pl> <hkccfr$qgt$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aasc170.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1265229491 14792 83.5.214.170 (3 Feb 2010 20:38:11
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 20:38:11 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Response
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2252327
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hkccfr$qgt$1@inews.gazeta.pl...
    > Karolek wrote:
    >
    >>> A po co? Jaki to mialoby miec zwiazek z tym co wywnioskowales sobie z
    >>> mojej wypowiedzi?
    >>> IMHO sprawa jest prosta, konkurencja mami mocami rzedu 200 koni, to
    >>> musimy troche naciagnac prawde i napisac 220, a ze wiekszosc
    >>> jednostek tej mocy nie osiaga to trudno, przeciez i tak jakis promil
    >>> kupujacych jedzie na hamowanie sprawdzac moc.
    >>>
    >>
    >> A i przypomnialo mi sie, ze amerykanie maja inna norme co do pomiaru
    >> mocy silnika (hamuja sam silnik, chyba nawet bez osprzetu
    >> dodatkowego) i moze ford taka stosuje, stad te optymistyczne wyniki :>
    >
    > Od Forda taką własnie dostałem odpowiedź :)

    Jest sobie ECE R 85 i to mają stosować i podawać. Od str.16 jest opis
    sposobu pomiaru.
    http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs/r085e.
    pdf

    Jeśli był byś w stanie zrobić pomiar wg tej procedury i udowodnić, że moc
    jest istotnie mniejsza niż to co producent deklaruje to pewnie w sądzie masz
    do wygrania sprawę o jakąś niezgodność towaru z umową. Wątpię żeby komuś się
    chciało.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: