eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWczoraj w V-Techu pełen sukces :)Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
  • Data: 2010-02-04 01:56:56
    Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-02-04 00:05, Waldek Godel pisze:
    > [...] Jest wiele urządzeń na rynku gdzie sprawdzenie co jest
    > wgrane, kiedy i przez kogo jest bardzo proste.
    Kiedy? Przez kogo? Może jeszcze gdzie? Dowcipny jesteś. :-)

    > Kwestia czy komukolwiek będzie się chciało to sprawdzać, ale licząc, że to
    > czysta kasa dla firmy, to nawet jesli odpowiednie procedury nie sa juz
    > wbudowane w systemy to pewnie za chwile będą.
    Waldku, z całym szacunkiem, ale "nie strasz, nie strasz bo się..." ;-)
    Jak wyglądają (i jeszcze długo będą wyglądać) procedury diagnostyki i
    napraw gwarancyjnych to - mam nadzieję - wiesz?
    Zatem wiesz, że nieprawdą jest aby analiza uszkodzenia sprzęgła albo
    skrzyni biegów czy nawet samego silnika miałaby się rozpoczynać od
    sprawdzenia zawartości pamięci programów wszystkich modułów samochodu
    ani nawet zawierać taką czynność. Ale nawet gdyby, to stwierdzenie
    niepoprawnego zapisu któregokolwiek z nich nie oznacza czyjejkolwiek
    ingerencji, więc to co napisałeś powyżej to tylko mrzonki.
    Aby móc anulować gwarancję najpierw _klientowi_ należy _udowodnić_
    postępowanie niezgodne z warunkami tejże gwarancji. O ile np. naprawę
    lakierniczą poza ASO lub naprawę z wykorzystaniem nieoryginalnych części
    można łatwo dość udowodnić (i taka operacja następuje niewątpliwie
    nieprzypadkowo i raczej na zlecenie klienta), o tyle zmiany
    jakiejkolwiek zawartości pamięci któregoś z układów samochodu nie
    przypiszesz tak łatwo celowemu działaniu klienta, a przynajmniej bardzo
    trudno będzie Ci takie działanie udowodnić.
    I jeszcze jedno: napisałeś, że to czysta kasa dla firmy. Otóż nieprawda.
    Całość jest projektowana z pewnym - całkiem sporym - zapasem (choćby ze
    względu na rozrzut parametrów) i tak naprawdę przekroczenie tego co jest
    podawane jako parametr maksymalny nawet o te 20-25% nie jest aż tak
    istotne pod względem parametrów awaryjnościowych. Po prostu nawet jeśli
    przyspieszy to zużycie tego czy innego podzespołu to nie na tyle, aby
    miało to jakieś znaczenie dla producenta i jego kosztów poniesionych ze
    względu na udzielone gwarancje.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____________________________________________________
    ____

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: