eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyWczoraj w V-Techu pełen sukces :)Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
  • Data: 2010-02-03 21:26:51
    Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hkccfr$qgt$1@inews.gazeta.pl...
    > Karolek wrote:
    >
    >>> A po co? Jaki to mialoby miec zwiazek z tym co wywnioskowales sobie z
    >>> mojej wypowiedzi?
    >>> IMHO sprawa jest prosta, konkurencja mami mocami rzedu 200 koni, to
    >>> musimy troche naciagnac prawde i napisac 220, a ze wiekszosc
    >>> jednostek tej mocy nie osiaga to trudno, przeciez i tak jakis promil
    >>> kupujacych jedzie na hamowanie sprawdzac moc.
    >>>
    >>
    >> A i przypomnialo mi sie, ze amerykanie maja inna norme co do pomiaru
    >> mocy silnika (hamuja sam silnik, chyba nawet bez osprzetu
    >> dodatkowego) i moze ford taka stosuje, stad te optymistyczne wyniki :>
    >
    > Od Forda taką własnie dostałem odpowiedź :)

    Jest sobie ECE R 85 i to mają stosować i podawać. Od str.16 jest opis
    sposobu pomiaru.
    http://www.unece.org/trans/main/wp29/wp29regs/r085e.
    pdf

    Jeśli był byś w stanie zrobić pomiar wg tej procedury i udowodnić, że moc
    jest istotnie mniejsza niż to co producent deklaruje to pewnie w sądzie masz
    do wygrania sprawę o jakąś niezgodność towaru z umową. Wątpię żeby komuś się
    chciało.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: