  • Data: 2010-02-04 02:05:35
    Temat: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 04 Feb 2010 01:56:56 +0100, R2r napisał(a):

    > Waldku, z całym szacunkiem, ale "nie strasz, nie strasz bo się..." ;-)
    > Jak wyglądają (i jeszcze długo będą wyglądać) procedury diagnostyki i
    > napraw gwarancyjnych to - mam nadzieję - wiesz?

    Wiem, podpina się auto do komputera który wyświetla czy są problemy, czy
    np. nie należy wgrać update któregoś ze sterowników itp.
    Uwierz, to żaden problem dorobić procedurkę sprawdzającą w centralnej
    bazie, czy data wgrania oprogramowania sterownika silnika zgadza się z
    ostatnim rekordem z ASO w centralnej bazie danych. Ledwie kilka linijek
    kodu.

    > Aby móc anulować gwarancję najpierw _klientowi_ należy _udowodnić_
    > postępowanie niezgodne z warunkami tejże gwarancji. O ile np. naprawę
    > lakierniczą poza ASO lub naprawę z wykorzystaniem nieoryginalnych części
    > można łatwo dość udowodnić (i taka operacja następuje niewątpliwie

    Wykłóć się np. z takim serwisem Nokii, który notorycznie anuluje gwarancje
    za "wykrycie śladów wilgoci".
    Wbrew pozorom obsługa komórki a obsługa komputera samochodu wiele się nie
    różni.
    Przykład masz powyżej - data wgrania oprogramowania porównywana z
    centralnym komputerem albo książką serwisową - proste jak drut.

    > I jeszcze jedno: napisałeś, że to czysta kasa dla firmy. Otóż nieprawda.

    Ależ prawda - fundusz gwarancyjny to poważna kwota. I nagle się zwalnia..
    proste, łatwe i przyjemne.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel