    From: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Wczoraj w V-Techu pełen sukces :)
    Date: Wed, 3 Feb 2010 21:09:41 +0100

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hkbanb$l6l$1@inews.gazeta.pl...
    > Wykres fabryczny :
    >
    > http://www.katanka.vel.pl/mondeo/wykres_seryjny.jpg
    >
    > Wykres po zawirusowaniu :
    >
    > http://www.katanka.vel.pl/mondeo/wykres_chip.jpg
    >
    > Polecam www.Vtech.pl :) Profesjonalnie, świetna obsługa, nawet kompletnemu
    > zielonemu wytłumaczą co i jak :) Z zony Kuga 2.5T tez podjadę, niech tylko
    > zrobi te 9000 km, bo dopiero wtedy (jak twierdzą w V-Techu) się otwiera na
    > dobre silnik dla kierowcy.

    Dla pełniejszej informacji należałoby jeszcze dodać, że to wszystko na 100
    oktanowym V-Power Racing było strojone co już kompletnie pogrąża Forda jeśli
    chodzi o moc wyjściową tych silników. Kusi mnie żeby S-Maxa sprawdzić ile
    tych koników ma pod maską. Na pewno jest dużo lepiej niż jak był całkiem
    nowy ale czy tam 220 KM siedzi? Chyba nie. Szkoda, że nie wiedziałem że we
    wtorek byłeś w V-Techu bo akurat byłem w Krakowie z kilometr od nich i nawet
    przed wyjazdem się zastanawiałem czy S-Maxem nie pojechać.