  • 21. Data: 2011-06-23 09:55:53
    Temat: Re: Wczoraj go widziałem
    Od: PiteR <e...@z...pl>

    na ** p.m.s ** Yogi(n) pisze tak:

    > koral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza

    Ciekawe kto kupuje mu te lody bo Potentat Lodowy z Olsztyna firma
    Chłodnia nie nadąża z produkcją i notorycznie lodów brak co jest
    niesamowicie wqu.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 22. Data: 2011-06-23 10:04:08
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe kto kupuje mu te lody bo Potentat Lodowy z Olsztyna firma
    > Chłodnia nie nadąża z produkcją i notorycznie lodów brak co jest
    > niesamowicie wqu.

    Ktoś tam kupuje, zwłąszcza że w całej południowej Polsce ma kilkadziesiat
    hurtowni, fabryki w Sączu, Limanowej i Rzeszowie. Lody sprzedaje na Ukrainie
    i Słowacji. W każdym razie, skądś pieniądze na samochody bierze, w totka
    musiałby wygrać kilkadziesiąt razy ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 23. Data: 2011-06-23 11:51:02
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "wbk" <o...@c...pl> napisał w wiadomości
    > nie kupuje lodów koral bo lepsze są w biedronce

    Poczytaj na opakowaniu - być może z Korala ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 24. Data: 2011-06-23 12:05:32
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ukrainie i Słowacji. W każdym razie, skądś pieniądze na samochody bierze,
    > w totka musiałby wygrać kilkadziesiąt razy ;-)

    Dla odmiany w wAw tych lodów za bardzo nie widać.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 25. Data: 2011-06-23 12:17:27
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-06-22 22:12, Yogi(n) pisze:
    > http://www.gazetakrakowska.pl/fakty24/416386,jozef-k
    oral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza-ma-nowe-auto,id,
    t.html

    > Jechał poza zabudowanym 40-50 km/h. Za nim drugi, biały (chyba) s-klasse
    > - wiózł ochroniarzy prawdopodobnie, trzymali się na ogonie SLS'a, żeby
    > broń Boże ktoś przy wyprzedzaniu nie wjechał między nich.
    > Może go dociera i dlatego się tak ślimarczył? Cholera wie, ale po
    > sądeckim rynku rollsem też jeździ 40 km/h.

    Juz kiedys pisalem, ze mam ambiwalentne odczucia odnosnie tego goscia.

    Stworzyl firme, dal prace duzej ilosci osob.
    Daje zarobic innym kupujac takie bryki i je serwisujac, stawiajac palace.

    Z drugiej strony bije wiocha. Jak widzialem domy z lwami to mialem
    skwaszona mine. No ale kto powiedzial, ze bogacz musi miec dobry gust?
    Garnitur dorze lezy w 3 pokoleniu.
    Wiec jego wnuczki.
    Jesli znow nas niemcy czy rosjanie nie napadna.

    Szkoda, ze czlowiek z taka iloscia kasy ma taki buraczany styl.
    Ale z drugiej strony, najwazniejsze, zeby on sie z tym dobrze czul.

    Co do lodow korala to dla mnie dramat.
    Jedne z gorszych jakie jadlem.
    Nie pisze tego bo gosciowi zazdroszcze. Po prostu mi nie zmakuja.
    Kolorowy, barwiony syf o wyraznym smaku ... cukru.

    Wole bakaliowe z Biedronki jak jestem w PL.
    Albo Haägen Dazs jak jestem w USA ( w europie za drogie :)
    Zebym byl wiarygodny to nie smakuja mi Ben&Jerry's

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 26. Data: 2011-06-23 12:43:44
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    napisał w wiadomości news:4e0312bd$1@news.home.net.pl...
> [...]
    > Albo Haägen Dazs jak jestem w USA ( w europie za drogie :)
    > Zebym byl wiarygodny to nie smakuja mi Ben&Jerry's

    Kurna Haagen kosztuje 9 zyla za galke ;P i niestety ale moim zdaniem nie
    sa tak dobre jak Grycan.

    Ale osobiscie najlepsze jadlem w Budapeszcie i nie galkowane a taka packa
    nakladane :)

    PZDr
    Adam

  • 27. Data: 2011-06-23 13:03:49
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    napisał w wiadomości news:4e0312bd$1@news.home.net.pl...
    > Juz kiedys pisalem, ze mam ambiwalentne odczucia odnosnie tego goscia.

    No i to co napisałeś, to sedno sprawy. Choćby w niewielkim mieście jak N.
    Sącz jest wielu bogatych ludzi, ale żaden z nich nie urządza takich szopek
    jak Koral. Po prostu. Pracodawcą też nie jest specjalnie dobrym, bo
    pracujący u Wiśniewskiego czy Florka chwalą sobie i wynagrodzenie i warunki
    pracy o wiele bardziej (akurat u Korala pracował tylko jeden z moich
    znajomych, więc to może nie być miarodajne)
    A lody.. cóż, najwyższa półka toto nie jest. Ale sprzedają się i to
    wystarczy, przynajmniej Koralowi ;-)

  • 28. Data: 2011-06-23 14:06:49
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 22.06.2011 22:12, Yogi(n) pisze:
    > http://www.gazetakrakowska.pl/fakty24/416386,jozef-k
    oral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza-ma-nowe-auto,id,
    t.html

    Ech... Jakbym ja kręcił taki lody i miał brać pojazd ze skrzydełkami do
    góry to bym chciał taki:

    http://en.wikipedia.org/wiki/DeLorean_DMC-12

    Opcję V200201 (Stage II High Performance Engine) poproszę. :)

    Jedyne $63,250.00...

    :D

  • 29. Data: 2011-06-23 14:51:32
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Adam Szewczak wrote:

> [...]
    > zdaniem nie sa tak dobre jak Grycan.
    >
    > Ale osobiscie najlepsze jadlem w Budapeszcie i nie galkowane a taka

    U mnie w osiedlowym sklepiku maja po 22-24 za 400 czy 500ml.
    Owszem, Grycan jest dobry, ale zeby lepszy od haagen? ;]

    A najlepsze w tym roku to jadlem w Leuven w Belgii - pistacjowe
    smakowaly jakby naprawde byly zrobione z orzeszkow pistacjowych, a
    czekoladowe byly tak czekoladowe, ze az gorzkawe. Mniam.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 30. Data: 2011-06-23 15:35:59
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Jun 2011 12:05:32 +0200, "kamil/Endurorider.pl"
    <f...@g...lp> wrote:

    >Dla odmiany w wAw tych lodów za bardzo nie widać.

    Rozejrzyj się, są praktycznie wszędzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280