  • 11. Data: 2011-06-22 23:21:52
    Temat: Re: Wczoraj go widziałem
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:ittm50$2sb$1@news.dialog.net.pl...

    > I tacy poszukają sobie dużo sensowniejsze źródło informacji o aucie, niż
    > artykuł z "Życia na gorąco" czy "Pani domu". :P

    A co, plonkownicę Ci wyłączyli? ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 12. Data: 2011-06-22 23:30:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-06-22 23:21, *Yogi(n)* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w

    > A co, plonkownicę Ci wyłączyli? ;-)

    W Thunderbirdzie plonkownicę można włączyć na konkretną grupę - ma Cię
    zapewne w plonkownicy na pręgierzu (słusznie - też za sygnaturkę - sorki
    za jej komentarz), ale na pms możesz mieć odpuszczone :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 13. Data: 2011-06-22 23:39:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-22 23:30, Mirek Ptak pisze:
> [...]
    > zapewne w plonkownicy na pręgierzu (słusznie - też za sygnaturkę - sorki
    > za jej komentarz), ale na pms możesz mieć odpuszczone :)

    U Ciebie być może :)

  • 14. Data: 2011-06-22 23:40:16
    Od: "Bags" <k...@o...pl>

    "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >

    > ee tam, najlepsze lody robi moja znajoma :P

    Tylko jej lody kosztują 50 zł, a koral kupisz za kilka zł :)

    --
    Wader

  • 15. Data: 2011-06-22 23:49:22
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapewne w plonkownicy na pręgierzu (słusznie - też za sygnaturkę - sorki
    > za jej komentarz), ale na pms możesz mieć odpuszczone :)

    Ale thunderbird nie czyta delimitera, że sygnaturka ma mu przeszkadzać? Poza
    tym, splonkowanie na jednej grupie nie przeszkadza chyba w splonkowaniu na
    innej?
    Ja osobiśice plonkuję wyłącznie za chamskie głupie wycieczki, a wątki które
    mnie nie interesują, po prostu sobie odpuszczam. Staram się tez dyskutować
    na temat związany z grupą, wątkiem, albo przynajmniej poprzednim postem ;-)

  • 16. Data: 2011-06-22 23:53:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-22 23:49, Yogi(n) pisze:
    > Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w
    > wiadomości news:ittmui$tvs$1@news.onet.pl...

    > Ale thunderbird nie czyta delimitera, że sygnaturka ma mu przeszkadzać?

    Czyta - łamiesz zasady na które się powołujesz. Tyle wystarczy.

  • 17. Data: 2011-06-22 23:57:05
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    > Czyta - łamiesz zasady na które się powołujesz. Tyle wystarczy.

    Ale na jakie zasady się powołuję, bo nie bardzo rozumiem...

  • 18. Data: 2011-06-23 07:09:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Bags" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > "Kuba (aka cita)" <y...@w...pl> wrote in message

    > Tylko jej lody kosztują 50 zł, a koral kupisz za kilka zł :)

    moze Cie zaskocze, ale korala za darmo nie dostane, a u koleżanki zawsze :P

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 19. Data: 2011-06-23 08:54:53
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > http://www.historie-sukcesu.pl/images/Bracia%20Koral
    /Dom_korala.jpg Ale mając
    > pieniądze, można kupić wszystko, poza dobrym smakiem ;-)

    i tak przy ulicy, faktycznie potworek ;-)

    Ale szacun i dla lodziarzy a jeszcze wiekszy dla Fakro :)

  • 20. Data: 2011-06-23 09:16:40
    Od: wbk <o...@c...pl>

    W dniu 2011-06-22 22:12, Yogi(n) pisze:
    > http://www.gazetakrakowska.pl/fakty24/416386,jozef-k
    oral-lodowy-potentat-z-nowego-sacza-ma-nowe-auto,id,
    t.html

    nie kupuje lodów koral bo lepsze są w biedronce