-
61. Data: 2014-11-14 18:12:43
Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
Od: masti <g...@t...hell>
Myjk wrote:
> Fri, 14 Nov 2014 15:40:29 +0000 (UTC), masti
>
>>> To wniosek jest taki, że nie umiesz zeń korzystać.
>> potrafisz wolnić ręczny bez podciągnięcia go? Chętnie się nauczę.
>
> Czyli nie umiesz, choć już podałem rozwiązanie pomocnicze.
niezły fakir jesteś jak potrafisz ścinać i naprawiać zęby blokady
ręcznego między światłami
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
62. Data: 2014-11-14 18:14:42
Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
Od: masti <g...@t...hell>
3...@7...180330.invalid wrote:
> masti w
> <news:m45cbi$6se$1@dont-email.me>:
>
>> 6...@9...173537.invalid wrote:
>
>>> masti w
>>> <news:m459ar$qon$1@dont-email.me>:
>>>> 5...@3...170541.invalid wrote:
>>>>> masti w
>>>>> <news:m457pd$kic$1@dont-email.me>:
>>>>>> Myjk wrote:
>>>>>>> Fri, 14 Nov 2014 15:14:47 +0000 (UTC), masti
>>>>>>>> nie wiedziałem, że był zepsuty we wszystkich
>>>>>>>> samochodach jakie miałem. W niektórych nawet fabrycznie.
>>>>>>> To wniosek jest taki, że nie umiesz zeń korzystać.
>>>>>> potrafisz wolnić ręczny bez podciągnięcia go? Chętnie się nauczę.
>>>>> Hmm, naciskasz pedał przyspieszacza i "ręczny" puszcza
>>>> naprawdę? patrz jakie inteligentne linki teraz robią.
>>> Linka do inteligentnej linki masz tu:
>>> http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2012/07/mot
ofocus-236658-616x290.jpg[1]
>
>> i to jest standardowe wyposażenie wszystkich samochodów?
>
> Wszystkich, których nie miałeś masti (standardowo latasz kwantyfikatorami)
akurat tu to Ty latasz kwantyfikatorami. Liczba modeli w to wyposażonych
jest małym ułamkiem wszystkich wyprodukowanych. Ile miałeś samochodów z
elektrycznym ręcznym w stosunku do wszystkich któ?e miałeś?
>
> <http://autokult.pl/2012/07/25/elektryczny-hamulec-p
ostojowy-zegnaj-dzwignio>
gówniane rozwiązanie z którego producenci się wycofują.
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
63. Data: 2014-11-14 18:18:51
Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .11.2014 o 18:12 masti <g...@t...hell> pisze:
>> Czyli nie umiesz, choć już podałem rozwiązanie pomocnicze.
>
> niezły fakir jesteś jak potrafisz ścinać i naprawiać zęby blokady
> ręcznego między światłami
Kolego, jak pamiętam to już 2 samochody wstecz (8 lat) miałem ręczny
elektryczny (a nie była to klasa premium).
Obecnie w większości nowych w cenie powyżej 65k masz go w standardzie.
Wciskasz guzik (lub pociągasz za uchwyt) i się "zaciąga", dodajesz lekko
gazu - sam się zwalnia.
TG
-
64. Data: 2014-11-14 18:20:25
Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .11.2014 o 18:14 masti <g...@t...hell> pisze:
>> <http://autokult.pl/2012/07/25/elektryczny-hamulec-p
ostojowy-zegnaj-dzwignio>
>
> gówniane rozwiązanie z którego producenci się wycofują.
Nie kompromituj się.
TG
-
65. Data: 2014-11-14 18:23:21
Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
Od: Myjk <m...@n...op.pl>
Fri, 14 Nov 2014 17:12:43 +0000 (UTC), masti
> niezły fakir jesteś jak potrafisz ścinać
> i naprawiać zęby blokady ręcznego między światłami
Jak nie będziesz zaciągać na pałę jak typowy maczo, to i nie będziesz
musiał podciągać. W większości przypadków w mieście wystarczy 1/3 siły
ręcznego aby tylko hamulec złapał i auto się nie staczało, w najgorszym
wypadku w połowie. Przez grzeczność pominę, że można zwolnić przycisk
podczas zapalenia się żółtego światła, a tuż po wrzuceniu biegu. Innymi
słowy, szukasz problemu tam gdzie go nie ma.
--
Pozdor
Myjk
-
66. Data: 2014-11-14 18:25:32
Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
Od: masti <g...@t...hell>
Tomasz Gorbaczuk wrote:
> W dniu .11.2014 o 18:12 masti <g...@t...hell> pisze:
>
>
>>> Czyli nie umiesz, choć już podałem rozwiązanie pomocnicze.
>>
>> niezły fakir jesteś jak potrafisz ścinać i naprawiać zęby blokady
>> ręcznego między światłami
>
>
> Kolego, jak pamiętam to już 2 samochody wstecz (8 lat) miałem ręczny
> elektryczny (a nie była to klasa premium).
a mój C-Max już nie ma elektrycznego bo się Ford z tego gówna wycofał.
> Obecnie w większości nowych w cenie powyżej 65k masz go w standardzie.
> Wciskasz guzik (lub pociągasz za uchwyt) i się "zaciąga", dodajesz lekko
> gazu - sam się zwalnia.
>
i nadal jest to mniejszość
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
67. Data: 2014-11-14 18:26:00
Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
Od: masti <g...@t...hell>
Tomasz Gorbaczuk wrote:
> W dniu .11.2014 o 18:14 masti <g...@t...hell> pisze:
>
>
>>> <http://autokult.pl/2012/07/25/elektryczny-hamulec-p
ostojowy-zegnaj-dzwignio>
>>
>> gówniane rozwiązanie z którego producenci się wycofują.
>
> Nie kompromituj się.
>
powiem Fordowi, że się skompromitował.
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
68. Data: 2014-11-14 18:27:48
Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości
W dniu .11.2014 o 18:12 masti <g...@t...hell> pisze:
>>> Czyli nie umiesz, choć już podałem rozwiązanie pomocnicze.
>> niezły fakir jesteś jak potrafisz ścinać i naprawiać zęby blokady
>> ręcznego między światłami
>Kolego, jak pamiętam to już 2 samochody wstecz (8 lat) miałem ręczny
>elektryczny (a nie była to klasa premium).
>Obecnie w większości nowych w cenie powyżej 65k masz go w
>standardzie.
>Wciskasz guzik (lub pociągasz za uchwyt) i się "zaciąga", dodajesz
>lekko gazu - sam się zwalnia.
Wiecej powiem - postoisz dluzsza chwile z noga na hamulcu - ten
"reczny" sie sam "zaciagnie"...
Ale zawrocic na sniegu sie nie da, co za ch* pomysl :-P
J.
-
69. Data: 2014-11-14 18:28:06
Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
Od: masti <g...@t...hell>
Myjk wrote:
> Fri, 14 Nov 2014 17:12:43 +0000 (UTC), masti
>
>> niezły fakir jesteś jak potrafisz ścinać
>> i naprawiać zęby blokady ręcznego między światłami
>
> Jak nie będziesz zaciągać na pałę jak typowy maczo, to i nie będziesz
> musiał podciągać. W większości przypadków w mieście wystarczy 1/3 siły
> ręcznego aby tylko hamulec złapał i auto się nie staczało, w najgorszym
> wypadku w połowie. Przez grzeczność pominę, że można zwolnić przycisk
> podczas zapalenia się żółtego światła, a tuż po wrzuceniu biegu. Innymi
> słowy, szukasz problemu tam gdzie go nie ma.
czyli jednak, trzeba zwolnić blokadę ręcznego. I nawet na pierwszym
ząbku wymaga to lekkiego podciągnięcia i naciśnięcia guzika.
nie chce mi się
--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
70. Data: 2014-11-14 18:36:26
Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
W dniu .11.2014 o 18:26 masti <g...@t...hell> pisze:
>> Nie kompromituj się.
>>
> powiem Fordowi, że się skompromitował.
C-MAX to nie jest wyznacznik innowacyjności :-)
Mów i myśl sobie co chcesz, hamulec elektryczny w powiązaniu z elektroniką
ma same zalety.
Trwałość na poziomie 250-300kkm jest jak najbardziej akceptowalna.
TG