  • 471. Data: 2014-11-23 17:37:38
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Różnie bywa. Niekiedy chodzi o to, że się akurat za kimś stoi i widzi u
    > niego a jak ktoś za nami stoi to już nie widzi.

    Moja nie rozumieć co mówić twoja;)
    --
    Zapytaj wujka o drzazgę, belkę i oko

  • 472. Data: 2014-11-23 17:43:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 23 Nov 2014 17:32:54 +0100, re

    > Zdupiaj od moich wypowiedzi jak nie potrafisz ich zrozumieć

    Pewnie zdupi, albo w ogóle nie odpisze, jak zaczniesz prawidłowo cytować,
    zamiast pisać pod delimiterem (-- ) który służy czytnikom do odcinania
    sygnatur. W wyniku tego koń odpisuje mnie, myśląc że to Twoje zdanie. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 473. Data: 2014-11-23 18:12:22
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

> [...]

    zamiast pisać pod delimiterem (-- ) który służy czytnikom do odcinania
    sygnatur. W wyniku tego koń odpisuje mnie, myśląc że to Twoje zdanie. ;)

    Ustalmy:
    1. W temacie cytowania. Nie mam zamiaru poprawiać słabego czytnika. Pewnie
    go kiedyś/wkrótce zmienię, ale na razie musi być tak, jak jest.
    2. W temacie delimitera. Nie wysyłam delimitera tylko dwa myślniki. Patrz
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter
    3. W temacie wyjaśnień jak działają niusy. Jestem autorem serwisu na temat
    niusów oraz oprogramowania, więc spokojnie możesz odpuścić sobie wyjaśnianie
    mi co i jak bo znam się na tym lepiej. Nie ma sensu po raz kolejny pieprzyć
    o moich rzekomych delimiterach czy w pełni poprawnym flowed u kogutka.

  • 474. Data: 2014-11-23 18:50:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > No i zawsze mozna stanąc delikatnie na zakładke, tak, zeby ten za nami
    > widział nie tylko nas ale i tego przed nami.
    > --
    > ... by mu poświecić po lusterku, które odbije to na jego oczy tak, że
    > nawet budzika nie zobaczy :-)

    Wystarczy miec dobrze ustawione swiatla aby to nie bylo problemem.

  • 475. Data: 2014-11-23 19:31:15
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > nawet budzika nie zobaczy :-)

    Wystarczy miec dobrze ustawione swiatla aby to nie bylo problemem.
    Lusterka ? Zastanowiłeś się ?

  • 476. Data: 2014-11-23 19:51:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 23 Nov 2014 18:12:22 +0100, re

    > Ustalmy:
    > 1. W temacie cytowania. Nie mam zamiaru poprawiać słabego czytnika.
    > Pewnie go kiedyś/wkrótce zmienię, ale na razie musi być tak, jak jest.

    To się nie dziw, że ludzie biorą czyjeś teksty za twoje.
    Bo twoje są wycinane z postu jako sygnatura.

    > 2. W temacie delimitera. Nie wysyłam delimitera tylko dwa myślniki.
    > Patrz http://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter

    Widać mam czytnik idiotoodporny, bo oznacza i wycina twoje wypociny
    (przepraszam, inaczej tego w tej formie nie nazwę) nawet po dwóch
    myślnikach. Koniowi zapewne też, skoro odpisywał mnie, a nie tobie.

    ROTFL
    EOT

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 477. Data: 2014-11-23 20:13:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    re wrote:

    > Bzdura. Jak stoję w miejscu i nie mogę się ruszyć bo mam czerwone, albo
    > ktoś mi drogę zagradza, nie mam obowiązku pokazywać kierunkowskazu, bo w
    > tym momencie nie mam żadnego innego zamiaru poza STANIEM i czekaniem na
    > moją kolej jazdy. Jak będę miał zamiar ruszyć, co zwiąże się z zamiarem
    > wykonania manewru np. skrętu, to włączę kierunkowskaz tak, żeby wszyscy
    > którzy mają być poinformowani, zostanli poinformowani wystarczająco
    > wcześnie. Koniec i kropka. Jak ci się nie podoba, to wnioskuj o zmianę
    > PORD.

    opisałeś sytuacj ę gdy zatrzymałeś się bo miałeś taką ochotę i włączasz
    się do ruchu. W trakcie zatrzymania pod światłami jesteś w ruchu.
    Koniec i kropka. Jak ci się nie podoba, to wnioskuj o zmianę PORD.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 478. Data: 2014-11-23 20:16:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Myjk"

> [...]
    > Pewnie go kiedyś/wkrótce zmienię, ale na razie musi być tak, jak jest.

    To się nie dziw, że ludzie biorą czyjeś teksty za twoje.
    Ja się dziwię skąd takie problemy zgłaszasz bo generalnie jakby z d...y.

    Bo twoje są wycinane z postu jako sygnatura.
    --
    To sobie czytnik napraw czy tam ktoś, komu wycina po rzekomych delimiterach.

> [...]

    (przepraszam, inaczej tego w tej formie nie nazwę) nawet po dwóch
    myślnikach. Koniowi zapewne też, skoro odpisywał mnie, a nie tobie.
    Jesteś żenującym szczawiem, który po prostu nie umie się kulturalnie
    zachować jak mu coś nie pasuje.

    Z głupim nie pogadasz

  • 479. Data: 2014-11-23 21:15:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-23 17:37, re wrote:

    > Moja nie rozumieć co mówić twoja;)
    > --
    > Zapytaj wujka o drzazgę, belkę i oko

    Przyjąłem. Postaram się pisać jaśniej;)

    Shrek.

  • 480. Data: 2014-11-23 21:19:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-23 17:35, re wrote:

    > Z migających zielonych dla pieszych, z gasnących zielonych strzałek, z z
    > intuicji, z tego, że jak się długo czeka, to szansa "że to już zaraz"
    > rośnie...
    > --
    > To Cię tylko bardziej przybliża do wiedzy, ale jej nie daje a wymaga
    > niekiedy sporego główkowania którego ludzie po prostu nie chcą i trochę
    > nie mogą.

    Co nie zmienia faktu, że jedni to ogarniają... a inni albo nie
    ogarniają, albo się im nie chce.

    W Warszawie jakieś 80% jeździ dzień w dzień tą samą trasą, więc jakby
    chcieli, toby ogarnęli. Po prostu jak stoją na początku kolejki, to
    część ma to w d4, bo oni wiedzą, że zdążą na swoim zielonym.

    Shrek.