  • 131. Data: 2014-11-15 08:59:42
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pawel "O'Pajak" pisze tak:

    > Po prostu taki gosc ma w dupie innych i to, ze swieci komus w
    > oczy.

    przecież mają homologację to w czym problem?

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

  • 132. Data: 2014-11-15 09:06:24
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** WildS pisze tak:

    > Potem ja z 26 tonami ładunku szybciej startuję niż połowa
    > osobówek.

    Prawie zawsze warto stawać za nawet dwoma zawodowcami niż za sierotami
    w nowych suvach co jeszcze muszą odebrać vibera.

  • 133. Data: 2014-11-15 09:10:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pbanasik pisze tak:

    > Trzymam wciśnięty hamulec po to, aby nikt, kto za mną stoi na
    > światłach, nie wjechał mi w dupsko

    przecież on stoi

    > Jak puszczam hamulec daję znać temu za mną, że ruszam.

    zachowaj nas Panie przed takimi głąbami za nami co patrzą tylko na
    stopy.

  • 134. Data: 2014-11-15 09:42:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Saturday, November 15, 2014, 8:51:07 AM, you wrote:

    > docisk wiotczeje ;)

    Chyba Tobie...

    ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 135. Data: 2014-11-15 11:07:32
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    > Małe, kudłate i gryzie w dupę?

    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 136. Data: 2014-11-15 11:08:20
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    W dniu .11.2014 o 00:12 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    pisze:

    > Modzie? Ty masz w ogóle prawo jazdy?

    Przeczytaj jeszcze raz Jego posta :-)

    Mogłem w temacie dopisać "piątkowo". :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

    ---
    Avast.

  • 137. Data: 2014-11-15 13:03:25
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > przecież mają homologację to w czym problem?

    Maja homologacje na dupe?
    To nie jest kwestia prawna, tylko dobrego wychowania, empatii, czy
    zwyklego myslenia, takze o innch. Zadne prawo nie zabrania pierdziec w
    towarzystwie, skoro juz przy dupnych tematach jestesmy. Zadne prawo nie
    zabrania o 6 rano w niedziele napieprzac wiertarka (oczywiscie ze
    znakiem CE) w sciane. Cos nie tak? W czym problem?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 138. Data: 2014-11-15 13:35:13
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Bo jak komuś wygodniej trzymać nogę na hamulcu to musi to być debil.
    > Debil i w dodatku kretyn ot co.

    Debilizm - stan upośledzenia umysłowego w stopniu lekkim
    Kretynizm - Wrodzony zespół niedoboru jodu (dawniej kretynizm lub
    matołectwo) - termin oznaczający niedorozwój umysłowy ciężkiego stopnia
    powstały w wyniku wrodzonej pierwotnej niedoczynności tarczycy.
    (kopyrajt: Wikipedia)
    Z pewnoscia jest im wygodnie. Cale szczescie, ze wiekszosc spoleczenstwa
    nie koniecznie robi to co im jest wygodnie. Na pozostalych trzeba
    niestety uchwalic prawo i je egzekwowac, sami nie zrozumieja. Albo
    przynajmniej uczyc od poczatku prawidlowego zachowania:
    http://www.wykop.pl/link/1405987/uk-driving-test/

    > P.S. Przynajmniej teraz już wiem, czemu w miastach ruch od świateł
    > odbywa się w takim "zawrotnym" tempie jak teraz. Większość to mędrcy
    > tacy jak Ty... jadą na ręcznym.

    Nie mierz wszystkich swoja miara. Jak kiedys wsiadziesz do samochodu, to
    spróbuj jechac na recznym. Jesli jest sprawny, to jazda raczej
    niemozliwa. Musisz sie wiele jeszcze nauczyc.
    Dla mnie nie jest problemem na zoltym wrzucic jedynke i rowno z zielonym
    ruszyc zwalniajac reczny. Jakos zwykle ruszam pierwszy. Ruszanie ze
    zwalnianiem recznego jest jednym ze stalych/obowiazkowych manewrow na
    prawo jazdy. To zla wiadomosc dla Ciebie, musisz to opanowac, zeby
    kiedys zdac.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 139. Data: 2014-11-15 14:01:05
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Pawel,

    Saturday, November 15, 2014, 1:03:25 PM, you wrote:

    > Maja homologacje na dupe?
    > To nie jest kwestia prawna, tylko dobrego wychowania, empatii, czy
    > zwyklego myslenia, takze o innch.

    Jasne. Dlatego wolę, żebyś trzymał nogi na sprzęgle i hamulcu z
    wrzuconym biegiem a nie po zapaleniu zielonego szukał ręcznego i
    jedynki.

    No - chyba, że jesteś z Krakowa, wtedy wszystko jasne - Krakusom się
    nie śpieszy i lubią stać w korkach. Kulturalnie.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 140. Data: 2014-11-15 14:01:51
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > zabrania o 6 rano w niedziele napieprzac wiertarka (oczywiscie ze
    > znakiem CE) w sciane. Cos nie tak? W czym problem?

    Jak będziesz tak rozumował, to może będziesz z domu wychodził
    przez okno, bo zrobisz przeciąg na klatce schodowej i mógłbyś
    komuś zaszkodzić. Też kiedyś mi się zdawało, że mnie oślepiają
    Ci, którzy trzymają pedał na hamulcu. To mija jak przesiadasz się na
    automat:-)
    Przestało mi to przeszkadzać, bo w kwestii wychowania jest też
    wyrozumiałość i zrozumienie, że inni jeżdżą takim a nie innym samochodem.
    Już widzę jak na każdym postoju będziesz kombinował dźwignią
    (cokolwiek innego niż D jest szkodliwe dla auta) albo
    włączał elektryczne P.