  • 121. Data: 2014-11-15 00:14:10
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: "pbanasik" <pbanasik@(z)interia.pl>

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:20141114091006.43e0649f@babcia-workstation...
    > Wczoraj wieczorem dość sporo musiałem pojeździć po centrum Warszawy.
    > Sporo było stania na kolejnych światłach. I tak się zastanawiam czemu
    > większość kierowców stojąc na światłach ma wciśnięty pedał hamulca co
    > widać po światłach z tyłu. I tak często wszyscy przed światłami. Wygląda
    > to tak że dojazd do świateł, hamowanie i pozostanie z wciśniętym
    > hamulcem do chwili ruszenia po zmianie świateł. I to na równej,
    > poziomej jezdni. Jak świateł nie ma a tylko np. wyjazd z
    > podporządkowanej to hamulca nie trzyma prawie nikt. Ciekawe skąd taki
> [...]

    Trzymam wciśnięty hamulec po to, aby nikt, kto za mną stoi na światłach, nie
    wjechał mi w dupsko. Jak puszczam hamulec daję znać temu za mną, że ruszam.
    Bardzo dobrze, że większość tak robi. Jest przez to mniej stłuczek na
    skrzyżowaniach.

    Tyle w temacie
    Pozdrawiam

  • 122. Data: 2014-11-15 00:37:39
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Używanie ręcznego na światłach uważam za przegięcie. Potem ja z 26
    > tonami ładunku szybciej startuję niż połowa osobówek. Zanim oni dokończą
    > procedurę startową swoich bolidów (rozpoczynaną gdy auto przed nimi już
    > ruszy) to ja, jeśli trafię na dobry pas, jestem po drugiej stronie
    > skrzyżowania.

    90% kierowcow nie uzywa recznego bo wlasnie uwazaja to za przegiecie. Tak
    czy inaczej spia na swiatlach.

  • 123. Data: 2014-11-15 00:42:08
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

> [...]
    > ruszam.
    > Bardzo dobrze, że większość tak robi. Jest przez to mniej stłuczek na

    ROTFL. To żeś chlopie wymyslil :)
    Sam na to wpadles ?

  • 124. Data: 2014-11-15 01:55:43
    Od: "Jankol" <b...@w...pl.pl>

    > We współczesnym sprawnym samochodzie nie spotkałem się z
    > tym że sprzęgło wymaga siły. Wręcz przeciwnie zwykle chodzi dla mnie zbyt
    > lekko i nie mogę nogi oprzeć tylko trzymać napiętą.
    > Ergie

    Nogę to się stawia na podłodze obok pedału sprzęgła,
    wtedy nie jest napięta.

  • 125. Data: 2014-11-15 02:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik pbanasik pbanasik@(z)interia.pl ...

> [...]
    > temu za mną, że ruszam. Bardzo dobrze, że większość tak robi. Jest
    > przez to mniej stłuczek na skrzyżowaniach.

    Strach się bać...
    Mówisz ze duzo kierowców staje zamiast przed przeszkoda to przed swiatłami
    stopu poprzedzającego samochodu?

  • 126. Data: 2014-11-15 07:53:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-15 00:04, Czesław Wiśniak wrote:

    > Korki to są przez samo istnienie sygnalizacji świetlnej a zachowanie
    > kierowcow ktore opisujesz ma miejsce w kazdym wiekszym miescie w PL.

    Ale z różnym natężeniem - Ja na początku jeżdziłem tylko po warszawie i
    klnąłem na tych debili, co nie potrafią sprawnie ruszyć. Dopiero potem
    przekonałem się, że u nas nie jest jeszcze tak źle:(

    Shrek.

  • 127. Data: 2014-11-15 07:54:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-15 00:12, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Modzie? Ty masz w ogóle prawo jazdy?

    Małe, kudłate i gryzie w dupę?

    Shrek

  • 128. Data: 2014-11-15 07:58:10
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2014 o 00:12 RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    pisze:

    > Modzie? Ty masz w ogóle prawo jazdy?

    Przeczytaj jeszcze raz Jego posta :-)

    TG

  • 129. Data: 2014-11-15 08:47:31
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** wchpikus pisze tak:

    > No to proponuje za kazdym razem w korku, kiedy przesuwasz sie o
    > 2-3m do przodu, zaciagaj reczny

    tak właśnie robię :) nawet nie używam nożnego

    zrzucaj z biegu.

    to są ludzie co nie zrzucają?

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

  • 130. Data: 2014-11-15 08:51:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Marcin Kiciński pisze tak:

    > No wlasnie tez tak robie i nijak nie moge zrozumiec, co niby
    > mialoby sie zepsuc?

    docisk wiotczeje ;)