  • 141. Data: 2014-11-15 14:25:07
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Jak będziesz tak rozumował, to może będziesz z domu wychodził
    > przez okno, bo zrobisz przeciąg na klatce schodowej i mógłbyś
    > komuś zaszkodzić. Też kiedyś mi się zdawało, że mnie oślepiają
    > Ci, którzy trzymają pedał na hamulcu. To mija jak przesiadasz się na
    > automat:-)
    > Przestało mi to przeszkadzać, bo w kwestii wychowania jest też
    > wyrozumiałość i zrozumienie, że inni jeżdżą takim a nie innym samochodem.
    > Już widzę jak na każdym postoju będziesz kombinował dźwignią
    > (cokolwiek innego niż D jest szkodliwe dla auta) albo
    > włączał elektryczne P.

    Mnie swiatla stopow rażą, zwłaszcza nowych aut z jeszcze czystymi kloszami
    albo z ledami w srodku :) Nie ma problemu jak ktos przez chwile hamuje, ale
    w korku albo na dlugich swiatlach jest to zdecydowanie wkurwiajace,
    przynajmniej dla mnie. Podobnie jak ktos jedzie nonstop na przeciwmieglnych
    bo wydaje mu sie, ze nic nie widac. Moc swiatla tych lamp jest chyba
    podobna. Nie zebym mial od razu swiatlowstret ale troche wrazliwy jestem :)

  • 142. Data: 2014-11-15 14:38:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Chyba Tobie... ;)

    łożysko oporowe się zużywa i pompa (jeśli hudrauliczne)
    a w wysprzęgliku tępi się czubek ;)

    --
    Piter

    golf mk2
    a jak twój samochód będzie jeździł po 27 latach?

  • 143. Data: 2014-11-15 15:34:07
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Czesław Wiśniak* napisał(-a):

    > Ja w takim przypadku z nikim sie nie umawialem, a juz na pewno
    > zdobywajac PJ.

    Ale pewnie zaakceptowałeś takie uregulowanie. I albo się do niego
    stosujesz, albo oddaj PJ.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 144. Data: 2014-11-15 15:41:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Saturday, November 15, 2014, 2:38:38 PM, you wrote:

    > łożysko oporowe się zużywa i pompa (jeśli hudrauliczne)
    > a w wysprzęgliku tępi się czubek ;)

    Chyba Twój ;)

    A tak poważniej - mam przejechane prawie 270kkm. Pompa się nie zyżyła.
    Hydrauliczny siłownik zaczął przeciekać tuż po gwarancji - wymieniony
    ponad 150kkm temu. Łożyska i tak wymienia się przy okazji wymiany
    tarczy - nie zdążą się zużyć.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 145. Data: 2014-11-15 16:10:09
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-15 o 14:25, Czesław Wiśniak pisze:

> [...]
    > chwile hamuje, ale w korku albo na dlugich swiatlach jest to
    > zdecydowanie wkurwiajace, przynajmniej dla mnie.

    Przyzwyczaisz się :-)

    Podobnie jak ktos
    > jedzie nonstop na przeciwmieglnych bo wydaje mu sie, ze nic nie widac.
    > Moc swiatla tych lamp jest chyba podobna. Nie zebym mial od razu
    > swiatlowstret ale troche wrazliwy jestem :)

    Tyle tylko, że jazda z "zapomnianym" przeciwmgielnym albo
    niepotrzebnie zapalonym to jednak co innego.
    (w sumie trochę już mam przejechane i taką solidną mgłę,
    która by wymusiła zapalenie przeze mnie tych świateł, to może ze
    trzy razy widziałem)

    A tak w ogóle jak by się człowiek przejmował wszystkimi
    użytkownikami dróg, którzy coś tam robią nie tak
    to można by skończyć w wariatkowie.

  • 146. Data: 2014-11-15 16:56:41
    Od: tá´Ź

    Maciek \"Babcia\" Dobosz wrote:

    > I tak się zastanawiam czemu większość
    > kierowców stojąc na światłach ma wciśnięty pedał hamulca co widać po
    > światłach z tyłu.

    Ja tak nigdy nie robię. Zawsze na czerwonym wysiadam z auta, wyjmuję
    kliny z bagażnika i podkładam je pod koła, po czym wracam za kierownicę.
    Po zapaleniu się zielonego wykonuję te czynności w odwrotnej kolejności.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 147. Data: 2014-11-15 17:28:07
    Od: tá´Ź

    Pawel \"O'Pajak\" wrote:

> [...]
    > zabrania o 6 rano w niedziele napieprzac wiertarka (oczywiscie ze
    > znakiem CE) w sciane. Cos nie tak? W czym problem?

    A ja myślę, że Twój problem z "oślepiającymi" stopami to problem czysto
    zdrowotny.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 148. Data: 2014-11-15 17:29:17
    Od: tá´Ź

    Czesław Wiśniak wrote:

> [...]
    > Moc swiatla tych lamp jest chyba podobna. Nie zebym mial od razu
    > swiatlowstret ale troche wrazliwy jestem :)

    Jeśli rażą Cię stopy w korku, to w jaki sposób jesteś w stanie jechać w
    nocy po dwukierunkowej jezdni?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 149. Data: 2014-11-15 17:36:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-15 14:25, Czesław Wiśniak wrote:

> [...]
    > Moc swiatla tych lamp jest chyba podobna. Nie zebym mial od razu
    > swiatlowstret ale troche wrazliwy jestem :)

    A kierunki, światła mijania z naprzeciwka i światła "semaforów" cię nie
    drażnią? Te dwa ostatnie jakby troszkę mocniejsze. Bez przesady -
    piszemy o jeździe (a w zasadzie o staniu) w mieście.

    Shrek.

  • 150. Data: 2014-11-15 17:41:02
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Nov 2014 23:46:04 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Niedawno byłem w Krakowie. I te Wasze korki, to ewidentnie skutek
    > zrzucania na luz i szukanie jedynki dopiero, jak się zielone zapali. W
    > efekcie przez skrzyżowanie przejeżdża co najmniej dwukrotnie mniej
    > samochodów, niż w cywilizowanym mieście w tym samym czasie :(

    Nie zartuj, co prawda w porownaniu np. z Warszawa na drodze jest tu pelna
    kultura, ale jesli na swiatlach nie ruszysz w 1 sekunde po zmianie,
    zostaniesz otrabiony.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl