  • Data: 2014-11-24 19:10:38
    Temat: Re: Wciśnięty pedał hamulca
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Budzik"

    > A co? Sadzisz po sobie i pytasz czy ja TEZ nie odpowiadam bezmyslnie?
    > --
    > Sądzę po tym co piszesz, że nie dociera do Ciebie, że nie każdy
    > samochód ma równie wysoko lusterka a także nie każdy ma równie nisko
    > światła.

    Pewnie, mogą się zdarzyć gorsze przypadki ale bez przesady zeby z tego
    powodu stawać rowno za kims.
    Zwłaszcza, ze widok ograniczają nam duze samochody.
    Czyli małym stajesz na zakładkę za duzym. I co? Swiecisz mu w jego wysokie
    lusteka?
    --
    A nie mówiłem, że bezmyślnie ?

    > Może zmień samochód na sportowy albo jakiś o podobnych
    > cechach i sobie pogadamy jeszcze raz o tych zakładkach.

    Moze zacznij porządnie oznaczac cytaty to będzie sie łatwiej odpowaidac na
    Twoje posty?
    --
    Jak Ty się zajmiesz swoimi odpowiedziami to ja może zajmę się swoimi
    cytatami a na razie jest tak jak jest.